Terug

Probleem bij overzetten telefoonnummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Proximus

16/08/2023

Beste, ik bestelde in augustus een smartphone met abonnement (Galaxy Z Flip5 512gb Graphite & mobile easy full control dataphone 3.5gb). Bij de aanvraag selecteerde ik dat ik mijn telefoonnummer van mijn telenet abonnement wilde behouden en overzetten naar proximus en gaf ik de correcte data van telenet door (klantnummer etc). Op 16/08 krijg ik de smartphone geleverd en ik steek de simkaart van telenet met mijn telefoonnummer in de smartphone omdat de nieuwe simkaart nog niet geleverd is. Meteen krijg ik een bericht van proximus met een nieuw simkaartnummer & telefoonnummer dat gekoppeld is aan mijn abonnement. Wanneer ik nu naar de klantendienst bel om te vragen of dit fout is deelt men mij mee dat ik een nieuw nummer heb dat vast hangt aan mijn abonnement. Als ik dan aangeef dat ik mijn nummer absoluut moet behouden wil/kan men mij niet helpen en geeft men als optie dat ik nog een abonnement moet bijnemen en dat daar dan mijn telenet nummer op word overgezet.... Ik wil dus dat mijn nummer van telenet word overgezet naar mijn nieuw abonnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform