Beste,
Eind juni heb ik telefonisch een opzeg aangevraagd voor mijn diensten bij Orange. Dit ging over telefonie, TV en internet. Ik heb hierna teruggebeld met de vraag of het in orde was aangezien ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Daarnaast had ik ook nog geen mail ontvangen om mijn decoder terug te sturen. Toen ik nogmaals belde heb ik een mail ontvangen om mijn decoder terug te sturen.
Nu heb ik twee maanden later een factuur ontvangen voor TV en internet. Na telefonisch contact met de klantendienst bleek dat ze enkel mijn telefonie hadden opgezegd. Ik weiger dit factuur te betalen aangezien het factuur ook gevestigd is op een adres waar ik niet meer woon.
Ik heb inmiddels telefonisch de opzeg gedaan voor TV en internet. Graag betwist ik deze laatste factuur aangezien ik wel uitdrukkelijk mijn initiële aanvraag voor opzeg had gedaan voor alle diensten eind juni. Ik heb hier geen bewijs van aangezien je Orange enkel telefonisch kan bereiken en de inhoud van het gesprek blijkbaar niet kan opvragen ook al wordt het gesprek opgenomen.