Ik wenste een vivabox (Cars & Adventure t.w.v. 139,95€) om te ruilen voor een ander type. Ik heb de instructies (via telefoon en mail) gevolgd en moest de originele, volledig ingevulde bon opsturen naar volgend adres: Vivaboxes International N.V. t.a.v. vivabox verlengen Bvd Brand Whitlock 87 1200 BrusselDit heb ik gedaan eind november. Volgens de website zou je normaal binnen de 15 dagen een tegoed ontvangen via mail waarmee je een andere bon kan kopen.Op 17/12/16 had ik er nog niets van gehoord en probeerde ik de klantendienst te contacteren. Eerst kreeg ik bericht dat ik minder dan 3 minuten moest wachten, en na lang wachten werd de oproep afgebroken omdat het toch langer dan 15 minuten zou duren. Er werd gevraagd een mail te sturen, wat ik heb gedaan (naar info@vivabox.com). Ik heb hier enkel een automatisch antwoord op gekregen dat ze de mail hebben ontvangen, maar nooit een antwoord op mijn vraag. De weken nadien probeerde ik nog een aantal keren tevergeefs de klantendienst telefonisch te bereiken, met telkens eerst de melding dat ik zo dadelijk geholpen zou worden, waarna na lange tijd de oproep werd afgebroken. Op 12/1/2017 heb ik opnieuw een mail gestuurd, deze keer als reply op de mail met instructies om de bon op te sturen (info.verlengen@vivabox.com), waar ik ook nooit antwoord op heb gekregen. De contacten verliepen via het mailadres van mijn vriendin Heidi B., die op het zelfde adres woont.