Terug

Probleem bij levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. M.

Naar: IKEA BELGIUM

23/07/2024

Beste, Op 30/06 plaatste ik bij jullie een bestelling van €3.416,39, waaronder €219 voor de service om de bestelling via de trappenhal tot in mijn appartement op de 1e verdieping te brengen. De levering stond gepland op 16/07, maar op 15/07 werd ik gecontacteerd door VPD met de boodschap dat het totale gewicht van de bestelling hoger was dan 500 kg, waardoor ze deze niet konden leveren tot op de 1e verdieping, en dat ik een liftservice moest bestellen via IKEA. Over deze limiet stond nergens iets aangegeven op de bestelpagina. Ik heb dus €219 betaald voor een service die ik niet heb gekregen, dus ik zou dit bedrag graag teruggestort zien. Met vriendelijke groeten,

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: A. M.

07/08/2024

Hej Anne,Onze excuses voor het late antwoord via dit platform.Wij zijn ons ervan bewust dat ons bestelproces via de website niet voldoende transparant is en werken hieraan.Je klacht is volledig terecht.We hebben de terugbetaling van de kost voor de externe lift in orde gebracht, als alles goed is moet je die inmiddels hebben ontvangen.Met vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform