Hallo,Wij hebben onlangs bij Vanden Borre een vaatwasser besteld.Toen de installateur langskwam om deze te plaatsen, kon die de plint die onder de oude vaatwasser zat niet loskrijgen. Hij leek mij niet echt ervaren en ging heel onhandig te werk. Met als gevolg dat deze zonder installatie weer direct vertrokken was en wij op zoek moesten naar iemand anders om eerst de plint te verwijderen.Toen die langskwam, was de plint in enkele minuten verwijderd en dat zonder breken. Het was namelijk een kliksysteem!Daarna moesten wij een nieuwe afspraak maken en opnieuw de installatie kosten betalen! Ok, ik begrijp dat je niet alle systemen van plinten kunt kennen. Maar toch, dat hoort bij de job van een installateur en het is erg dat je als klant 2 keer moet betalen voor een service.Dan is de installateur een tweede keer langsgekomen om de vaatwasser te installeren en hij had onder de vaatwasser de bovenkant van de plint weggezaagd. Maar dat was echt helemaal scheef en krom gedaan…Waarom moeten wij 2 keer betalen voor zo’n onprofessioneel resultaat?