Beste collega's,Ik was vergeten de referentie erbij te noteren vandaar deze tweede e-mail. Hieronder vinden jullie nogmaals het antwoord terug die ik naar de klant stuurde.Mvg,Els------------------------------------Beste meneer Bas,Ik heb uw klacht die u via Test-Aankoop indiende goed ontvangen.Ik vermoed dat uw dossier op 22/10/2018 reeds in orde gebracht werd want ik zie dat onderstaande e-mail naar u gestuurd werd. In bijlage voeg ik nogmaals de correctiefactuur en het gedetailleerde rekeningoverzicht. In dit rekeningoverzicht kunt u chronologisch nakijken of alle aanmaningskosten geannuleerd werden en wanneer het tegoed naar u overgemaakt werd.Ik begrijp uw ongemak en wil u hiervoor naast onze excuses graag ook een getrouwheidskorting van 50 euro voor elektriciteit en 50 euro voor aardgas aanbieden. Deze korting is éénmalig en zal u toegekend krijgen op uw eerstvolgende jaarafrekening. Als u zich hiermee akkoord kan verklaren, gelieve dit dan als antwoord op deze e-mail aan mij door te geven zodat ik deze promoties bij u kan activeren.Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Graag wens ik u nog een fijne dag toe!Met vriendelijke groeten,ElsKlantendienst EnecoHeb je nog vragen?Bel gerust iedere werkdag tussen 8 en 18 uur naar 0800 15 534 (als particuliere klant) of 0800 21 168 (als professionele klant), surf naarons contactformulierof stuur een antwoord op deze mail. Ik help je graag verder. Neem zeker ook eens een kijkje bij deveelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je communicatievoorkeur wijzigen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco Account!Kopie van e-mail van datum: 22/10/2018:Beste meneer Bas,Naar aanleiding van jouw contact met onze klantendienst wens ik klaarheid te scheppen in jouw facturatie.Op 10/07/2018 maakte wij jouw jaarafrekening141011089968 op voor een totaalbedrag van 2935,57 euro.Op 21/08/2018 ontvingen wij van jouw distributienetbeheerder het bericht dat jouw meterstanden van juni overschat zijn.Hierop maakte wij op 15/10/2018 de correctie afrekening141011102714 op met een tegoed van 3157,71 euro.Op datum van deze correctie afrekening had je nog een openstaand saldo van 2655,11 euro.Dit openstaand saldo werd volledig vereffend en het overige tegoed van 502,60 euro werd teruggestort.In de bijlage van deze mail vind je een gedetailleerd rekeningoverzicht.Met vriendelijke groeten,CedricKlantendienst EnecoHeb je nog vragen?Bel gerust iedere werkdag tussen 8 en 18 uur naar 0800 15 534 (als particuliere klant) of 0800 21 168 (als professionele klant), surf naarons contactformulierof stuur een antwoord op deze mail. Ik help je graag verder. Neem zeker ook eens een kijkje bij deveelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je communicatievoorkeur wijzigen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco Account!Gedetalleerd-rekeningoverzicht.pdf (81 KB)included in history (change)email sent to: nielsbas88@gmail.comEls Van der GuchtException Complaint Handling Team Memberels.vandergucht@eneco.com32 (0)15 40 41 40www.eneco.beBattelsesteenweg 455i, 2800 Mechelen..................................................The information contained in this e-mail may be confidential and is intended solely for theattention and use of the named addressee(s). The use or distribution of this information byothers than the named addressee(s) is not allowed. If you are not the intended recipient,please notify the sender and delete this e-mail message.