BesteOp 14/11/23 kwam een technieker van Telenet bij mij thuis langs om de modem van Telenet te installeren. Diezelfde namiddag belde ik naar de klantendienst van Orange om al mijn abonnementen (gsm, internet & tv) op te zeggen. Ik ontving een mail om dat te bevestigen, waarop ik ook een mail kreeg dat ze mijn bevestiging ontvingen (allemaal diezelfde 14de nov). Nu krijg ik vandaag, 20/11/23, opnieuw een factuur van Orange voor de periode tot 11/12/23, voor alle diensten die ik de 14de nov stop gezet had. Ik weiger dan ook deze factuur te betalen. Ik belde zonet al naar de klantendienst van Orange, daar vond men geen mails terug van mijn bevestiging van stopzetting, en werd ik uiteindelijk vriendelijk verzocht om morgen opnieuw naar hen te bellen, omdat hun systeem om het terug te vinden plat lag... Opnieuw ellenlange minuten naar een wachtmuziekje luisteren voor wie weet opnieuw geen oplossing te hebben... Graag jullie tussenkomst hierin, in de hoop dat ze het dan wel geregeld krijgen...Alvast bedankt.MvgKristof T'Kindt