Terug

Probleem betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Delhaize

23/01/2024

Geachte,Ik heb toch wel een klacht waar ik zelf al meerdere keren voor naar financiële dienst van delhaize heb moeten bellen.Ik heb zelf geen auto nog rijbewijs dus bestel ik regelmatig online mijn boodschappen, deze worden dan geleverd aan huis op een zelf gekozen datum. Vandaag kwam de chauffeur alweer aan en melde meteen dat zijn betaalkastje niet werkt, en dat ik de betaling maar via bankoverschrijving moet doen. (Iban wordt vermeld op het factuur). Aangezien er ook op de site beloofd wordt met een edenred kaart te kunnen betalen had ik daar dus op gerekend. Een bankoverschrijving met een edenred kaart is niet mogelijk en heb daarom ook meteen zelf telefonisch contact opgenomen.Echter is dit een probleem om af te spreken, ik ben ook een werkend mens en de rest van de week ben ik dus niet thuis maar op het werk, ik meld nog dat de aankomende maandag ik wel thuis ben, maar dan wordt er gezegd dat de betaling dan zogezecht te laat zou zijn en ik de betaling weiger. Nu kunnen ze wel gaan moeilijk doen dat ik dan te laat betaal maar in 1ste instantie zijn zij het die hun belofte niet nakomen zijnde niet aan de deur kunnen betalen. Reden van de klacht is dat het niet de 1ste keer is dat dit probleem voorkomt, en delhaize het probleem gewoo´n niet aanpakt, en de schuld op de klant schuift. Verder ben ik wel gewoon tevreden, de chauffeurs zijn meestal erg vriendelijk en behulpzaam enkel het personeel van de financiële dienst niet. Ik ben deze situatie ook gewoon kots beu omdat ik dan telkens een extra dag moet opofferen zodat ze alsnog op een later moment een chauffeur sturen om de betaling inorde te brengen, e´n er gedreigd wordt via de tel voor extra koste´n wegens te laat betalen. Ik hoop dat hiermee delhaize beseft dat er dringend een oplossing moet worden gezocht voor het niet werken van hun toestellen of een andere aanpak aannemen wanneer het kastje weer niet werkt zoals vb de klant extra tijd te geven om de betaling alsnog inorde te brengen...

Berichten (2)

Delhaize

Naar: C. V.

23/01/2024

Geachte heer/mevrouw,Dank voor uw e-mail die we in goede orde hebben ontvangen. Delhaize vindt het belangrijk haar klanten ten dienste te zijn en verzoekt u vriendelijk uw vraag over te maken aan het volgende emailadres klantendienst@delhaize.be. Onze klantendienst zal via dit emailadres verder contact met u opnemen.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,De Klantendienst van Delhaize ----------------- Madame, Monsieur,Merci pour votre e-mail que nous avons bien réceptionné. Delhaize estime qu'il est important de servir ses clients et vous prie d'envoyer votre question à l'adresse e-mail suivante serviceclients@delhaize.be. Notre service client vous contactera via cette adresse.Merci de votre compréhension.Cordialement,Votre service client Delhaize.This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.

C. V.

Naar: Delhaize

23/01/2024

Geachte,Ik zou toch graag hebben dat de klacht via deze weg wordt opgelost, via email of tel zoals vermeld wordt mijn klacht doorgeschoven naar de financiële dienst waar er dus geen oplossing wordt voor gezocht.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform