Terug

Probleem betaling factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: BASE

14/06/2023

Beste, door een onoplettendheid betaalde ik mijn factuur van 18/03/23 in twee delen. Het eerste deel van €40 werd reeds op 20/03/23 betaald, het andere deel betaalde ik 02/04/23. Deze eerste betaling werd nooit geregistreerd bij uw diensten. Hoewel ik dus overal (online) zie dat ik geen openstaand saldo heb, blijft deze €40 openstaan. Ik heb hiervoor herhaaldelijk gebeld en gechat met Base. Telkens met de verzekering dat ik me geen zorgen moest maken en dat alles in orde was financieel. Vandaag 14/06/23 werden dus toch mijn diensten geblokkeerd! Opnieuw kreeg ik telefonisch de verzekering dat ze dit gingen rechtzetten. Ik kreeg hiervan nooit een schriftelijke bevestiging of zelfs maar een erkenning van mijn klacht. Ik wens hieromtrent een schriftelijke rechtzetting zodat ook ik als klant een zicht heb op dit dossier!

Berichten (3)

BASE

Naar: P. V.

20/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. V.

Naar: BASE

20/06/2023

Ons klantnummer 1203226096MvgPatricia

BASE

Naar: P. V.

22/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform