Terug

Probleem betaling compensatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: RYANAIR

22/11/2023

Beste,Ik had een terug vlucht van Lissabon - Brussel (Charleroi) op 18/11/2023Vertrek - 09:05-Aankomst - 12:55 En vlucht nr fr1301 Ryanair. Ik was om 7 aangekomen aan luchthaven Lissabon en om 8:30 kreeg ik een mail dat mijn vlucht vertraagd was en zal vertrekken om 10:45En 9:12 kreeg ik nog een mail dat het ging vertrekken om 11:45. Na half uurtje later kreeg ik nog een mail dat het ging vertrekken om 14:15.Om 13:45 waren we begonnen met bording. En onze vlucht was vertrokken om 14:30. Piloot had ook excuses aangeboden om dat ze te laat waren vertrokken vanuit Charleroi naar Lissabon wegens teveel luchtverkeer. Op zondag 19/11/2023 had ik dat een compensatie aangevraagd en op 22/11/2023 kreeg ik een antwoord dat ik geen recht hebt op een compensatie omdat het vertraging was ten gevolgen van slechte weer. Toen dat wij in het luchthaven waren van Lissabon waren er wel vluchten aan het opstijgen en landen. Als er echt een probleem zou zijn met slechte weer zou het dan geen 1 ging vertrekken.zij willen gewoon geen compensatie betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform