Terug

Probleem: betaalde factuur staat onbetaald.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. A.

Naar: ZALANDO

21/03/2024

Beste, ik heb op 13-10-2022 een bestelling gedaan bij zalando. Ze hebben de factuur doorgestuurd naar de incassobureau. Het totaal bedrag is helemaal betaald, maar volgens zalando is het nog altijd niet betaald. Ik heb de mail van de incasso doorgestuurd op 18-08-2023. De medewerkers willen het niet verwerken en sturen mij terug door naar de incasso. Wij zijn 7 maanden verder en zalando wilt het nog altijd niet aanpassen. Ik heb een bevestiging van de incasso dat het totaal bedrag reeds betaald is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform