Ik bestelde een tweede-hands vest een tijd geleden (referentie doorgegeven). Het vest werd geleverd in een pakketpunt wat permanent gesloten bleek, ik had tien dagen om het op te halen voor het zou worden teruggestuurd. Vinted markeerde het pakketje als 'delivered' 5 dagen nadat het in het punt zou zijn geleverd. Daarna had ik 48 uur om door te geven dat er een probleem was. Aangezien de ophaaldatum 5 dagen na de automatische afronding van de bestelling viel, en 3 dagen na de automatische afsluiting, heb ik niet laten weten dat ik een probleem had, aangezien ik hoopte dat het punt nog open zou gaan. Wel liet ik het vinted lid weten dat er een probleem was en dat het pakket eventueel zou terugkomen, hij/zij beloofde me iets te laten weten als dat het geval was. DPD, de leverancier, liet me het volgende weten:Informatie over uw verzending XJ172064555JFZending teruggestuurd naar afzendermaandag 11/03/2024 tot 17:29Inmiddels ben ik mijn geld kwijt en kan ik ook geen contact opnemen met dit lid aangezien Vinted de chat heeft afgesloten. Als ik probeer via een ander artikel een bericht te sturen aan dit lid, kan dit niet een technische glitch of wellicht heeft deze persoon mij geblokkeerd, het is me niet duidelijk. Vinte voorziet een kopersbescherming voor dit soort omstandigheden, maar die is niet veel waard als ik er geen aanspraak op kan maken op het moment dat er een probleem is. Ik ben van mening dat één, vinted hoort te zien in het systeem dat het pakket nooit is opgehaald en is teruggezonden, dus zelf als de door hen gestelde periode verlopen is, kunnen zij nagaan of mijn klacht gegrond is en actie ondernemen om haar te adresseren. 2. de chat met dit lid inzien 3. mijn klacht in de essentie te beantwoorden. Tot op heden heb ik slecht gestandaardiseerde berichten gekregen die niet ingaan op het probleem. Deze zijn in toon neerbuigend, en onprofessioneel, in de trant van, we hoeven u niet te helpen. Ik zou graag zien dat Vinted een passende oplossing biedt of de verkoper vragen om het item opnieuw op te sturen (aangezien ik geen contact kan opnemen), of het geld terug te storten gezien de omstandigheden. Ik dank u!