Terug

Probleem bestelling vinted platform

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: VINTED

08/04/2024

Ik bestelde een tweede-hands vest een tijd geleden (referentie doorgegeven). Het vest werd geleverd in een pakketpunt wat permanent gesloten bleek, ik had tien dagen om het op te halen voor het zou worden teruggestuurd. Vinted markeerde het pakketje als 'delivered' 5 dagen nadat het in het punt zou zijn geleverd. Daarna had ik 48 uur om door te geven dat er een probleem was. Aangezien de ophaaldatum 5 dagen na de automatische afronding van de bestelling viel, en 3 dagen na de automatische afsluiting, heb ik niet laten weten dat ik een probleem had, aangezien ik hoopte dat het punt nog open zou gaan. Wel liet ik het vinted lid weten dat er een probleem was en dat het pakket eventueel zou terugkomen, hij/zij beloofde me iets te laten weten als dat het geval was. DPD, de leverancier, liet me het volgende weten:Informatie over uw verzending XJ172064555JFZending teruggestuurd naar afzendermaandag 11/03/2024 tot 17:29Inmiddels ben ik mijn geld kwijt en kan ik ook geen contact opnemen met dit lid aangezien Vinted de chat heeft afgesloten. Als ik probeer via een ander artikel een bericht te sturen aan dit lid, kan dit niet een technische glitch of wellicht heeft deze persoon mij geblokkeerd, het is me niet duidelijk. Vinte voorziet een kopersbescherming voor dit soort omstandigheden, maar die is niet veel waard als ik er geen aanspraak op kan maken op het moment dat er een probleem is. Ik ben van mening dat één, vinted hoort te zien in het systeem dat het pakket nooit is opgehaald en is teruggezonden, dus zelf als de door hen gestelde periode verlopen is, kunnen zij nagaan of mijn klacht gegrond is en actie ondernemen om haar te adresseren. 2. de chat met dit lid inzien 3. mijn klacht in de essentie te beantwoorden. Tot op heden heb ik slecht gestandaardiseerde berichten gekregen die niet ingaan op het probleem. Deze zijn in toon neerbuigend, en onprofessioneel, in de trant van, we hoeven u niet te helpen. Ik zou graag zien dat Vinted een passende oplossing biedt of de verkoper vragen om het item opnieuw op te sturen (aangezien ik geen contact kan opnemen), of het geld terug te storten gezien de omstandigheden. Ik dank u!

Berichten (6)

VINTED

Naar: L. W.

08/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. W.

08/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

L. W.

Naar: VINTED

08/04/2024

Merci, pour la réponse rapide. Pour information : cette plainte est plus détaillée et fait suite à votre réponse initiale. Merci d'y répondre. Je vous en remercie !

VINTED

Naar: L. W.

08/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: L. W.

08/04/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: L. W.

10/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform