Terug

Probleem beschikbaarheid hotels

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Bongo

27/05/2022

Beste, In 2019 kregen wij Bongo bons voor onze trouw.Om een daarmee een mooi weekend te kunnen doen in een hotel in de Loirestreek (Hotel Relais des Landes) voegden wij onze 3 bonnen samen en wegens corona extra opleg betaald om te verlengen. Toen wij in februari '22 wilden boeken, was het hotel niet meer beschikbaar, en bij navraag door Bongo bij het hotel bleek dat de samenwerking met het hotel gestopt was. Geen alternatief hotel in de Loirestreek beschikbaar, er werd aan gewerkt om nieuwe hotels in die regio beschikbaar te maken... Nu (05/2022) hebben we gezocht om in september naar sportresort Arnsberg Sauerland te gaan, en wil het hotel geen enkele van de 3 weekends (9-10-11/16-17-18 of 23-24-25 september) accepteren om te boeken. Op de website van het hotel zelf zijn wel alle kamers nog beschikbaar. Dus het is duidelijk dat ze liever zelf de kamers beschikbaar houden om rechtstreeks te verkopen, dan voor een Bongo bon. Wij hebben beide keren specifiek naar een hotel gezocht in een 'groene' regio, waar we kunnen gaan fietsen, en vinden in het aanbod geen ander hotel binnen dezelfde afstand en met dezelfde mogelijkheden. De bongo bon is intussen ook 400€ waard, wat toch voldoende zou moeten zijn om in een hoog of middenseizoen zoals september te moeten kunnen boeken. Helaas zijn wij het vertrouwen volledig kwijt in Bongo, gezien de mogelijkheden zó beperkt zijn, en hadden dan ook graag de volledige terugbetaling van 400€ gehad, zodat wij zelf (nog tijdig) rechtstreeks een hotel kunnen boeken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform