Terug

Probleem behandeling van mijn retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. H.

Naar: bol.com

08/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 maart 25 heb ik gevraagd waarom mijn retour nog niet werd behandeld. Er is een probleem met wat mijn e-mail toont, ipv mijn toont hij bij communicatie aan bepaalde personen fa352852@skynet.be ipv mijn naam. Ik ben al jaren klant en dat was nooit een probleem. Ik vroeg de klantendienst mij naar beide e-mailadressen met en zonder naam te mailen maar ze wilden dat niet doen. Ik heb intussen de naam proberen te veranderen en daar een screenshot van doorgemaild maar zonder antwoord. Dit heeft geleid tot een 3e rappel op 8/4/25 voor de betreffende geheugenkaart. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 12/04/2025 dat u mijn verzoekaanvraag voor het regulariseren van mijn retour behandelt en zich excuseert voor uw gebrek aan zorg voor uw klanten. Met vriendelijke groeten,

Berichten (3)

bol.com

Naar: I. H.

08/04/2025

Goedemiddag, De klant is vandaag terugbetaald voor de retourzending. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 8 april 2025 12:31 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Probleem behandeling van mijn retour ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

I. H.

Naar: bol.com

23/04/2025

Beste, ik heb de betaling van deze retour nog altijd niet ontvangen. Mvg Ilse Herpoelaert

bol.com

Naar: I. H.

23/04/2025

Goedemiddag Ilse, Bedankt voor je reactie. De retour van het artikel is op 8 april retour verwerkt. Bij deze bestelling is voor de betaalmethode: achteraf betalen gekozen. Omdat wij geen betaling hebben ontvangen, is de betalingsverplichting voor de factuur komen te vervallen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 23 april 2025 10:16 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van ILSE H ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform