Terug

Probleem batterij bakfiets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: ITEK

31/07/2020

Beste,Einde april 2020 mijn leuke bakfiets uitgehaald om lekker te gaan toeren!- 08/05/2018 elektrische bakfiets troy gekocht t.w.v.1495-13/05/2020 klacht per mail wegens lekkende batterij naar itek klantendienst- 16/05/2020 mail op nieuw verstuurd- 18/05/2020 batterij afgeleverd bij itek Lanklaar- 30/06/2020 opnieuw aangemeld bij itek lanklaar Technische dienst deed meermaals poging hoofdzetel te bellen, zonder resultaat!!!Al die tijd heb ik mijn bakfiets niet kunnen gebruiken, dadelijk is de zomer weer om. Ik vind het niet oke dat ik na nog geen 2 jaar een nieuwe batterij van bijna 400€ kopen voor een fiets van 1495€!!Het is heel ongepast van zelfs niet te reageren. Misschien helpt het om op deze manier tot een oplossing te komen?Groet, Bert en Hilde Bekkers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform