Terug

Probleem activering esim

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: Telenet

12/04/2023

Beste, ik bestelde een samsung a53 begin februari. Deze werd geleverd samen met de gratis smartwatch. Ik probeer de esim van watch te activeren, maar dat lukt niet. Helpdesk meerdere keren gecontacteerd zonder resultaat. Zit nu bij 3de lijn, maar dat is blijkbaar een zinkgat door niemand bereikbaar. Zelfs niet door helpdesk! Wanneer wordt dit probleem opgelost? Mvg, Albert

Berichten (1)

A. J.

Naar: Telenet

09/05/2023

Smartwatch binnen gebracht bij Compuware. Ze moesten factuur hebben om smartwatch door te sturen naar Telenet ter vervanging. Heb de factuur bezorgd op 18/04. Blijkbaar niet ontvangen en opnieuw verzonden op 8/05. Dus wachten op antwoord en oplossing. Volgens bepaalde bronnen zou het activeren van Esim niet gelegen zijn aan smartwatch, maar aan IT-systeem Telenet. Dus ik wacht met ongeduld.Mvg,Albert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform