Terug

Probleem aankoop douchecabine Gamma

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: GAMMA (Webshop)

05/06/2023

Beste, op 13/04 hebben wij een douchecabine bij Gamma besteld + volledig betaald. Nadien is, door een ongekende fout, 1 paneel van de douche volledig doorgebarsten. We hebben dit meteen gemeld aan Gamma, maar ze lieten ons dan weten dat Glasbreuk niet onder garantie valt. Dat vinden wij heel raar aangezien het sowieso over een glazen douchecabine gaat, waarin waarschijnlijk al een barstje zat bij de levering en het zo dus nadien verder is doorgebarsten. Maar dit kunnen wij uiteraard niet bewijzen, en dat beweren zij zelf ook. Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder, en weten wij nog steeds niet of het paneel al dan niet apart besteld kan worden om te vervangen + of wij voor de kosten daarvan moeten opdraaien. Wij zitten dus zo lang al zonder douche (een primaire sanitaire behoefte) die we wel betaald hebben(!) Wij zijn al fysiek langs geweest bij Gamma, hebben telefonisch meermaals contact gehad, en ook al meerdere mails verstuurd naar zowel Gamma als de leverancier van de douche (die kan ik jullie ook bezorgen), maar ik krijg geen reactie. We zijn het nu wel echt beu aan het worden, want we zitten ook met een peuter die wij dus niet in een douche kunnen zetten, wat schandalig is. Het liefst zouden we alles van de douche gewoon willen terugzenden en onze volledige betaling terugkrijgen, zodat we elders een douche kunnen kopen. Ook hadden we wel graag iets van schadevergoeding ontvangen, omdat we echt al bijna 2 maanden dik in de problemen zitten en veel ongemakken ervaren. En nu met het warmer weer wordt dit alleen maar erger.. Kunnen jullie ons aub zo snel mogelijk verder op weg zetten? Want dit kan niet meer.

Berichten (4)

GAMMA (Webshop)

Naar: F. D.

05/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

GAMMA (Webshop)

Naar: F. D.

13/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

GAMMA (Webshop)

Naar: F. D.

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

GAMMA (Webshop)

Naar: F. D.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform