Beste,Ik heb op men account 100 gestort zonder enig probleem.wanneer ik spelletje wou spelen lukte dit niet, toen ik 100 euro opnieuw wou afhalen lukte dit ook niet. Ik nam hierop contact met helpdesk en zij melden mij dat er een fout in emailadres van m'en account zit.zij vroegen mij opnieuw naar voor en achterkant identiteit en deze heb ik ook bezorgd, er zijn toen verschillende emails onderling geweest waar in ikzelf screens hots maakte op aanvraag van de opgedragen à ties, résultat hier van niks ! De laatste email die ik kreeg was dat achterliggende technische dienst ermee bezig was. Dit is ondertussen al meer dan 1 maand geleden. Op de emails die ik stuur vanaf 1 maand geleden komt geen enkele réactie meer, ook telefonisch word niet opgenomen..Ik Wil gewoon Graag de 100 euro terug op men rekening gestort zien.Spelletjes spelen lukt niet omdat er een fout in men account zit, geld afhalen lukt niet omdat er een fout in men account zit, maar geld storten op napoleon games met een fout account dat is geen probleem!Al's er een fout in m'en account zit verwacht ik een foutmelding bij het storten van een bedrag. Zodanig ik niet Kan storten, maar dat is blijkbaar geen probleem. Storten Kan met fout in account al de rest niet..Ik Wil gewoon men 100 euro terug.Mvg,Sven de poorter