Terug

Proberen met levering + Valse info

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

24/04/2024

Beste, Ik bestelde op 18/04/2024 Een iphone 15 + een simkaart bij proximus. Hiervoor betaalde ik meteen 109€. Deze zou geleverd worden op 23/04/2024. Hier nam ik gisteren contact voor op. De gsm zou pas gisteren bij bpost zijn door staking. ( geen probleem) Bij nieuw contact bleek deze al van 19/04 bij bpost te zijn. Vandaag 24/04 nam ik opnieuw contact op en blijkt deze zelf nog niet verzonden te zijn. Dat zijn dus 3 verschillende verhalen op 2 dagen tijd. Ik bestelde mijn product met de leverdag 23/04/2024. Dat dit wat vertraging had tot daar aan toe. De valse info is gewoon triestig. Ik wil weten waar mijn pakket blijft en wat de status is. Bij proximus blijven ze mij gewoon afwimpelen. MvgVergote Jordy

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. V.

07/05/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail vanzijn/haar GSM, en bevestigd via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-24-09.23.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008209529] Ref. [THREAD_ID:1921008209529]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform