Betaaloverzichtnummer: 3909173900502Bestelnummer: 1611989396Aankoopdatum: 13 juli 2023Klantnummer: 9006282204wat elementaire gegevens ter begin hierboven..Privéverkoper op BOL.COM weigert terugbetaling na CORRECTE retourzending via een geüpdatet label De gevolgen zijn simpel samen te vatten:- ik heb ettelijke onvriendelijke en vooral onjuist beargumenteerde mails weder gekregen- via telefoon enkel aan het lijntje gehouden- via chat wél vriendelijke medewerker. Zegt dat case bevroren is maar is nonsens. Alle gegevens zijn open en bloot. Het pakket is keurig geretourneerd, volgens de juiste wijze - klopt wel dat hier een uitzondering voor mij werd gemaakt, i.e. een vriendelijke medewerkster creëerde een nieuw retourlabel nadat ik door gezondheidsklachten deze zomer (en nog steeds) niet goed te been ben hetgeen betekent dat dat nieuwe retourlabel UITERMATE geldig was en RUIMSCHOOTS binnen de daarbijhorende AANGEPASTE MAX. LEVERTERMIJN werd geretourneerd (een denkoefening die de Bollers via mail niet kunnen gemaakt krijgen, vreselijk..)Stand van zaken? Meneer de frauduleuze privéverkoper Coley Goods bezit over - én zijn artikel in nieuwstaat - én mijn centjes= € 89,99 in zijn portemonneeTestaankoop, ik vraag u vriendelijk BOL.COM te wijzen op die aangepaste situatie met nieuw retourlabel en daardoor aangepaste max inlevertermijn. Ik heb er op gehamerd maar stootte steeds op een muur. Hopelijk kunnen jullie deze al veel te lang aanslepende zaak (2 maanden..., laatste contact zeker 3 weken geleden, uit eigen initiatief opgegeven wegens hun onvermogen mijn uitleg te interpreteren...) ASAP en VOLLEDIG in orde brengenOPLOSSING? € 89,99 asap terugbetaald waar ik al 2 maanden recht op heb en op wacht.... Vinden jullie ook geen gehoor? Dan zal ik zeker de privéverkoper aanklagen wegens SCHRIFTVERVALSING gezien hij - zenuwachtig van mogelijk geldverlies door retourtje dat prima mocht - IN MIJN NAAM aan BOL.COM verklaarde dat ik tóch zou afzien van mijn retour! En dat zonder mij ooit te spreken! En waarom zou ik zo veel moeite doen anders! Hij durft!Ik geef jullie graag nog screenshots indien nodig maar ter afsluiting de praktische gegevens over a) de traceercode van de juiste retourzending = https://parcelsapp.com/nl/tracking/CD138839199BE(met alles erop en eraan via die site)AKA dit is dus dat nieuw retourlabel dat mij werd gegeven op 8 SEPT. 2 dagen later verzond ik het al zoals u ziet.Dit is wat BOL.COM er van maakt qua retournummers en meteen ook dat bewijsje van die schriftvervalsing..Ik citeer:1 artikel is 8 september 2023 retour gemeld door onze klantenservice. Je retournummer is 111949645.Je retour is geannuleerd omdat je ons hebt laten weten dat je 1 artikel toch wilt houden.-1 artikel is 19 juli 2023 retour gemeld. Je retournummer is 110102084.Je kunt 1 artikel niet meer retourneren omdat je te lang gewacht hebt met terugsturen. We wachten niet langer op je pakketje.UITLEG:- retournr 110102084 was idd te laat en zou ongeldig geweest zijn etc etc- retournr 111949645 was echter netjes behandeld na interventie begripvolle medewerkster. BOL.COM liegt dus dat ze zwart zien als ze zeggen dat ik ook hiermee te laat was.. Trouwens, dat label zou niet meer gewerkt hebben en ik zou niet meer retour hebben kunnen zenden indien niet geldig meer...Frustrerend..b) de ongevraagde herverzending naar mij.. aka nieuwe traceercode... en zoals u ziet door mij geweigerd (gezien daar NOOIT om gevraagd) en prima terug aangekomen bij onze fraudeur= https://parcelsapp.com/nl/tracking/JVGL06213011000725124357c) aankomstdatum bij mr Coley is dus 10 OKTOBERen sindsdien RADIO SILENCE= AL MEER DAN EEN MAAND TIJD GEHAD VOOR TERUGBETALING MAAR BOL.COM BLIJFT GELOVEN DAT IK UIT MIJN NEK ZEVER IVM CUSTOM RETOURZENDING. DAT IS NIET ZO. als afronder hier een quote van een (te aardige, mogelijks al ontslagen vanwege dat...) medewerkster die zeer vriendelijk was..Ik citeer wederom:Beste Mario,Bedankt voor de terugkoppeling, hopelijk dat alles goed gaat met je!Wat goed dat je een terugbetaling hebt kunnen regelen. We bieden je onze oprechte excuses aan voor de verwarring en het ongemak dat je hierdoor hebt moeten ondervinden.Zou je toch geen terugbetaling kunnen regelen, stuur ons dan een foto van hoeveel het gekost heeft en dan vergoeden wij het.Graag wens ik je nog een hele fijne avond verder!Met vriendelijke groet,Carinabol.com klantenservicewww.bol.comHELAAS PINDAKAAS zijn zulke medewerkers ERG ZELDZAAM. Begrip tonen is niet meer van tel anno 2023 ofzo?Enfin, dit frustreert me, vandaar de waterval aan tekst, maar hopelijk begrijpt u me tenminste en gaat u akkoord met mijn redenering (ik zou niet weten waarom niet..). Ik wacht geduldig af. Ik kopieer dit betoogje maar even want hier steek ik echt geen energie meer in, het is op voor mij, ik heb hulp nodig om dit opgelost te krijgen..MVG en sorry voor de vele caps (de frustratie..) Hopelijk tot spoedig hoors, graag via mail want gsm even niet werkzaam en dus nummer van moeder gegeven..Ik krijg niets meer gedaan van hen. Benieuwd naar jullie invloed. Zou te gek zijn voor woorden hier een advocaat voor in te schakelen maar verwacht jullie aan weinig medewerking..