Beste Filip Vanhoyweghen,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u aan onze klantendienst gemeld heeft dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. De cartridges hebben wij kosteloos retour genomen.
U heeft geen melding gemaakt van defecte printkoppen en dat uw printer defect zou zijn door het gebruik van ons 123inkt-merk. Het gebruik van
123inkt-merkcartridges of -toners kan geen schade aan uw printer veroorzaken.
Daarnaast heeft het gebruik van 123inkt-merkcartridgesgeen invloed op de garantie van uw printer. Het is voor een fabrikant namelijk verboden om aan koppelverkoop te doen (EU-wetgeving en nationale wetgeving)en u te verplichten om het merkcartridgesvan de fabrikant te gebruiken.
Diverse merken hebben verklaringen gepubliceerd dat de garantie op de printer niet vervalt door het feit dat huismerkcartridgeszijn gebruikt.Mocht u te maken hebben met een enthousiaste medewerker die garantie weigert, vraag dan altijd om een schriftelijke verklaring met hierin een duidelijke reden voor de weigering en het duidelijke en niet-discutabele bewijs dat het defect in de printer een direct gevolg is van de huismerkcartridges. De medewerker weet,als u dit vraagt,dat hij fout zit en zal u alsnog service bieden. Blijft de medewerker toch weigerachtig? Dan vernemen wij het graag zodat wij u hierbij verder kunnen helpen.
Wij hopenu hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Kind regards,
Lisa De Bruyne
Project- en procesverantwoordelijke
Customer Service
123inkt.be
klantendienst@123inkt.be
+32 (0)939 64 123
Heeft u vragen? Bekijk het antwoord eenvoudig op123inkt.be/help
On Thu, 9 Oct at 5:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be wrote: