Terug

printkoppen verstopt door huismerkinkt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: 123inkt.be

09/10/2025

beste, ik koop mij inktpatronen voor mijn hp officejet 6950 bij 123inkt en na installeren blijkt dat er geen kleuren meer geprint worden omdat mijn printkoppen verstopt zijn geraakt door dit huismerk. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met een huismerk. Gevolg nu dat ik niet meer kan printen en ik geen garantie meer heb op deze printer om te laten herstellen. groeten Vanhoyweghen Filip

Berichten (1)

123inkt.be

Naar: F. V.

10/10/2025

Beste Filip Vanhoyweghen, Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u aan onze klantendienst gemeld heeft dat de afdrukkwaliteit niet naar wens is. De cartridges hebben wij kosteloos retour genomen. U heeft geen melding gemaakt van defecte printkoppen en dat uw printer defect zou zijn door het gebruik van ons 123inkt-merk. Het gebruik van 123inkt-merkcartridges of -toners kan geen schade aan uw printer veroorzaken. ​ Daarnaast heeft het gebruik van 123inkt-merkcartridgesgeen invloed op de garantie van uw printer. Het is voor een fabrikant namelijk verboden om aan koppelverkoop te doen (EU-wetgeving en nationale wetgeving)en u te verplichten om het merkcartridgesvan de fabrikant te gebruiken. Diverse merken hebben verklaringen gepubliceerd dat de garantie op de printer niet vervalt door het feit dat huismerkcartridgeszijn gebruikt.Mocht u te maken hebben met een enthousiaste medewerker die garantie weigert, vraag dan altijd om een schriftelijke verklaring met hierin een duidelijke reden voor de weigering en het duidelijke en niet-discutabele bewijs dat het defect in de printer een direct gevolg is van de huismerkcartridges. De medewerker weet,als u dit vraagt,dat hij fout zit en zal u alsnog service bieden. Blijft de medewerker toch weigerachtig? Dan vernemen wij het graag zodat wij u hierbij verder kunnen helpen. Wij hopenu hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groeten, Meilleures salutations, Kind regards, Lisa De Bruyne Project- en procesverantwoordelijke Customer Service 123inkt.be klantendienst@123inkt.be +32 (0)939 64 123 Heeft u vragen? Bekijk het antwoord eenvoudig op123inkt.be/help On Thu, 9 Oct at 5:30 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform