In de maand mei heb ik het abonnement van Primo betaald. Op 1 juli verhuist. Dit tijdig aan Primo (DPG Media) laten weten. 7 weken hebben we op het nieuwe adres geen Primo ontvangen. Na het zoveelste telefoontje hebben we eindelijk terug Primo in de bus. Daar is ons toen telefonisch bevestigd dat het bestaande abonnement tot december liep en is dat omwille van de niet levering verlengd werd tot half januari 2024. Na de verhuis kregen we al een factuur van 88,44euro voor een nieuw abonnement. Wij hoeven geen nieuw abonnement, wij zijn gewoon verhuisd en willen het bestaande abonnement abonnement verder zetten. Ondertussen hebben we al een tweede aanmaning gekregen met dreiging van kosten verhoging en een incassobureau. Verschillende telefoons, eindelijk iemand te pakken gekregen. Dat is ondertussen drie weken geleden. Niets is opgelost. Blijven bellen er wordt ingehaakt voor je iets kan zeggen. Ondertussen contact gehad via de chat van de klantendienst. De dame vertelt me dit niet te kunnen oplossen en raadt me aan… per mail contact te nemen met de…klantendienst. Ik ben radeloos. Graag snel regularisatie van mijn abonnement.