Terug

prijzen boekingen Sunweb

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. W.

Naar: Sunweb

25/05/2024

BesteIk doorloop de verschillende stappen om een boeking te maken via de sunweb app. Ook geboortedata van de kinderen sla ik op, ik voeg bagage toe en krijg mijn prijsoverzicht/ boekingsoverzicht van zodra je op boeken drukt verandert de prijs ! Bij invoeren van bagage past de prijs zich aan, wanneer je geboortedata invoert en opslaan kiest dus niet. Vreselijk ! Ik doe dit een 2de keer als check en jawel opnieuw. Dan denk je toch dat er technisch iets misloopt. Niet dus, dus wees gewaarschuwd. Zelfs met screenshots verklaren ze je gek. Niet te snappen. Nu maken ze een uitzondering, ik heb 24u de tijd om een nieuwe boeking te maken aan de weliswaar veel hogere tarieven !

Berichten (3)

Sunweb

Naar: F. W.

27/05/2024

Beste klant. Bedankt voor je bericht en voor het onder de aandacht brengen van je klacht. Het spijt ons te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij het boeken. Wij waarderen je feedback enorm en willen dit graag rechtzetten. Graag onderzoeken we dit geval om een  passende oplossing bieden. Wij streven ernaar om de kwaliteit van onze dienstverlening continu te verbeteren en jouw feedback helpt ons hierbij. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zullen ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groeten, Jivianni Download  hier  de Sunweb app! Op Za, 25 Mei om 5:57 PM , Klachtenbox schreef:

F. W.

Naar: Sunweb

23/06/2024

We hopen dat andere potentiële klanten hiermee niet te maken hebben. Vreemd dat het nu wel telkens naar correcte geboortedata 'springt' ;-)

F. W.

Naar: Sunweb

25/06/2024

Helaas geen reactie meer ontvangen. Hoewel het geboortejaar nu wel steeds correct verschijnt. Vreemd toch !? Bovendien nu nog een factuur ontvangen voor de telefoonkosten naar Sunweb waar ik hetzelfde meerdere malen diende te herhalen na een doorlopen wachttijd. Is een internationaal gesprek vanuit België naar Nederland. Wat is een telefoonkost van 10 euro op een bedrag van een vliegtuigvakantie ?!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform