Klacht verzonden via de site van Eurostar op 13/02/24, maar zonder gevolg: Omdat ik me niet al te best voelde, wou ik met een trein eerder naar huis ( van Parijs naar Brussel ). Ticket aanpassen op het kantoor van Eurostar lukte niet meer, volgens de bediende, want de trein was vol. Ik moest het regelen met de treinbegeleider. De eerste dat ik tegenkwam zei dat ik het aan een andere begeleider kon vragen iets verderop, omdat die beslist, maar hij zei er dadelijk bij dat er kosten van 40,- € aan verbonden zijn. De goeie treinbegeleider zie ook dat ik meekon, maar dat ik 40,- € moest bijbetalen. Bevestig op het kaartje ! Ik aanvaarde. Er waren trouwens nog verschillende plaatsen beschikbaar in de trein, dus kon me rustig neerzetten. Toen de trein vertrokken was: controle. Toen bleek dat ik 54,- € moest bijbetalen en geen 40,- € ! Ik was daar niet mee tevreden, want er was 40,- € gezegd. Geen discutie mogelijk: ik moest tevreden zijn dat ik al meekon. 40,- € was nog net aanvaardbaar voor mij, maar 54,- € is al een toeslag van 50 % op de ticketprijs ! Had ik dat van in het begin geweten, had ik toch de volgende trein genomen.