Terug

prijsverschillen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: FNAC BELGIUM

10/12/2023

De getoonde verkoopprijs van een SONOS beam gen 2 stond in de winkel aan 449€. Bij afrekening aan de kassa bleek dit toch 549€ te zijn. Na enig overleg werd ons verteld dat we het verschil terug kregen als we die ergens goedkoper vonden en anders volledig terug betaald werden als we toch wilden afzien van de aankoop. De gevonden winkel waar deze goedkoper was, bleek buiten de 'perimeter' van Fnac winkel te liggen (?) én bleek ook dat we enkel in waardebons terug betaald konden worden (+ min 10´% van de aankoopprijs(?). Daarboven door ook geen korting als Fnac-lid en geen 'spaarpunten' te verkrijgen voelen we ons sterk bedrogen door de marketing-machine van Fnac! Na drie bezoeken ter plekke hadden we er voldoende tijd en energie in gestoken we willen wel graag anderen behoeden voor deze malafide praktijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform