Terug

Prijsverschil terugbetaald met voucher

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: KREFEL

31/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 3 april 2024, kocht ik een laptop bij Krëfel. Kort daarna ontdekte ik dat de laptop 200€ goedkoper werd verkocht en ik vroeg om terugbetaling van dit verschil, gezien duidelijk alleen dit werd vermeld op de site: "De garantie van de laagste prijs Om jou de beste service te kunnen bieden, passen wij dagelijks onze prijzen aan. Ergens anders een identiek product toch nog goedkoper gezien? Wij betalen het prijsverschil terug. Zo kan je bij Krëfel àltijd genieten van de beste prijs." - zie https://www.krefel.be/nl/laagste-prijsgarantie In de plaats daarvan kreeg ik echter een voucher ter waarde van 200€ hetgeen niet is zoals het op de website staat aangegeven. Men schermt wel met het feit dat indien er verder wordt gezocht er wél staat dat dit in de vorm van een voucher is, maar daar moet je al naar zoeken, dus dat is niet fair. Ik deed vruchteloze pogingen toch het geld te krijgen ipv een voucher maar dit werd telkens geweigerd. Nu merk ik toch dat deze praktijk al meerdere keren als onwettig werd veroordeeld en omdat ik ondertussen nog steeds niets nodig heb van bij Krëfel, wil ik nogmaals verzoeken de 200€ op mijn rekening teruggestort te krijgen. Ik stuur deze klacht via Testaankoop, indien u niet onverwijld overgaat tot terugbetaling, zal ik hen vragen hiervoor hun advocaten in te schakelen. Hoogachtend, uw klant Bijlage: kopie bestelling

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 05 februari 2025

KREFEL

Naar: M. D.

07/02/2025

Beste Testaankoop, We hebben je aanvraag goed ontvangen. Onderstaand vinden jullie de info terug van een aanvraag laagste prijs. Je hebt het toestel al aangekocht bij Krëfel: vul even een terugbetalingsaanvraag in via onze website of via één van onze winkels. Het prijsverschil zal jou, na verificatie, worden terugbetaald onder de vorm van een Krëfel waardebon. Alvast onze excuses voor de opgelopen ongemakken. Bedankt voor je vertrouwen in Krefel. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Kilian Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 31/01/2025 18:30 Aan: customercare@krefel.be Onderwerp: Prijsverschil terugbetaald met voucher ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf0GeQ2b:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform