Geachte mevrouw/heer,
Op 3 april 2024, kocht ik een laptop bij Krëfel. Kort daarna ontdekte ik dat de laptop 200€ goedkoper werd verkocht en ik vroeg om terugbetaling van dit verschil, gezien duidelijk alleen dit werd vermeld op de site:
"De garantie van de laagste prijs
Om jou de beste service te kunnen bieden, passen wij dagelijks onze prijzen aan. Ergens anders een identiek product toch nog goedkoper gezien? Wij betalen het prijsverschil terug. Zo kan je bij Krëfel àltijd genieten van de beste prijs." - zie
https://www.krefel.be/nl/laagste-prijsgarantie
In de plaats daarvan kreeg ik echter een voucher ter waarde van 200€ hetgeen niet is zoals het op de website staat aangegeven. Men schermt wel met het feit dat indien er verder wordt gezocht er wél staat dat dit in de vorm van een voucher is, maar daar moet je al naar zoeken, dus dat is niet fair.
Ik deed vruchteloze pogingen toch het geld te krijgen ipv een voucher maar dit werd telkens geweigerd. Nu merk ik toch dat deze praktijk al meerdere keren als onwettig werd veroordeeld en omdat ik ondertussen nog steeds niets nodig heb van bij Krëfel, wil ik nogmaals verzoeken de 200€ op mijn rekening teruggestort te krijgen.
Ik stuur deze klacht via Testaankoop, indien u niet onverwijld overgaat tot terugbetaling, zal ik hen vragen hiervoor hun advocaten in te schakelen.
Hoogachtend,
uw klant
Bijlage:
kopie bestelling