Uw verzoek (5556) is bijgewerkt.Beantwoord deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.----------------------------------------------Pedro, 8 Feb 2022, 16:25 WETGoede middag beste,Ik begrijp uit uw e-mail dat u zich afvraagt waarom er een prijsverschil is tussen de webwinkel en de fysieke winkels. Ik kan me voorstellen waarom deze vraag opkomt als er een behoorlijk prijsverschil is voor hetzelfde artikel, mijn excuses voor de verwarring.Ter verduidelijking, de online en de fysieke winkels zijn twee afzonderlijke entiteiten. Daarom is het waarschijnlijk dat de prijzen of de beschikbaarheid van de artikelen zullen verschillen tussen de twee. Dit is ook de reden waarom eventuele kortingen en promoties niet voor beide winkels gelden, maar alleen voor de een of de ander.Ook weten we, als algemene kennis, dat e-commerce geen kosten heeft met betrekking tot fysieke installaties en nutsvoorzieningen en daarom aantrekkelijkere prijzen heeft.Met vriendelijk groeten,Pedro, Maxi Zoo klantenservice.----------------------------------------------Klachtenbox, 24 Jan 2022, 21:08 WET --------------------------------This email is a service from Webhelp.[OLOXV3-YOX3]   --------------------------------This email is a service from Webhelp.[OLOXV3-YOX3]