Terug

Prijsverschil site tov winkel 30%

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Maxi Zoo

24/01/2022

Beste, wij kochten op 18/01/2022 in de winkel Maxi Zoo te Kortrijk de Royal Canin Giant Adult 15kg (2 zakken). In de winkel staan deze geprijsd aan 64,49 EUR. Ik merkte op dat deze op de site van Maxi Zoo daarentegen aan 49,59 EUR staan geprijsd. De winkelprijs heeft dus een verschil van 30% ten opzichte van de online shop. Dit kan toch niet het geval zijn dat bij eenzelfde winkel (Maxi Zoo) de prijs zo hard verschilt tussen online shop en stenen winkel?! Bij de online shop zit er dan nog eens gratis verzending aangeboden! Dit is echt een zure appel om te beseffen dat we bij dezelfde winkel zo'n groot prijsverschil moeten vaststellen! Ik vroeg Maxi Zoo op 18/01 via hun contactformulier om uitleg. De enige uitleg die ik te horen krijg is Maxi Zoo de site is een andere winkel dan Maxi Zoo de stenen winkel, helaas voor jou kunnen wij niets doen aan een prijsverschil van 30%. Met kleine prijsverschillen kan ik me neerleggen, met een prijsverschil van 30% (in ons geval 30EUR) kan ik me niet neerleggen, dit is gewoon belachelijk en onaanvaardbaar, ongeacht welke uitleg men hiervoor denkt te hebben om dit te kunnen verantwoorden. Met vriendelijke groeten, Annelies Vande Kerckhove

Berichten (2)

Maxi Zoo

Naar: A. V.

08/02/2022

Uw verzoek (5556) is bijgewerkt.Beantwoord deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.----------------------------------------------Pedro, 8 Feb 2022, 16:25 WETGoede middag beste,Ik begrijp uit uw e-mail dat u zich afvraagt waarom er een prijsverschil is tussen de webwinkel en de fysieke winkels. Ik kan me voorstellen waarom deze vraag opkomt als er een behoorlijk prijsverschil is voor hetzelfde artikel, mijn excuses voor de verwarring.Ter verduidelijking, de online en de fysieke winkels zijn twee afzonderlijke entiteiten. Daarom is het waarschijnlijk dat de prijzen of de beschikbaarheid van de artikelen zullen verschillen tussen de twee. Dit is ook de reden waarom eventuele kortingen en promoties niet voor beide winkels gelden, maar alleen voor de een of de ander.Ook weten we, als algemene kennis, dat e-commerce geen kosten heeft met betrekking tot fysieke installaties en nutsvoorzieningen en daarom aantrekkelijkere prijzen heeft.Met vriendelijk groeten,Pedro, Maxi Zoo klantenservice.----------------------------------------------Klachtenbox, 24 Jan 2022, 21:08 WET --------------------------------This email is a service from Webhelp.[OLOXV3-YOX3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from Webhelp.[OLOXV3-YOX3]

A. V.

Naar: Maxi Zoo

08/03/2022

Beste,Ik begrijp dat er een verschillende kostenberekening is, waardoor er prijsverschillen mogelijk zijn. Een prijsverschil van 30% daarentegen, is gewoon belachelijk en ronduit klantonvriendelijk. U, als MaxiZoo zijnde, zou hiertegen moeten optreden naar franchisehouders. Ik, als klant zijnde, voel me gewoon koudweg genomen, zeker door jullie reactie van "pech voor jou, wij hebben onze winst". Wij hebben 2 grote honden die aardig wat voeding verzetten. Spijtig dat MaxiZoo kijkt naar hun winst op korte termijn, want ik koop in elk geval nooit meer bij MaxiZoo, en zal het niemand aanraden. Klantenservice is onbestaande.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform