Terug

Prijsverschil online versus Reëel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Telenet

17/07/2023

Beste, ik bestelde bij Telenet een nieuwpakket, van Playmore naar streamz+ en play sports. Op de website staat een prijs van € 19,95 op de samenvatting per mail van het nieuwe contract staat ineens € 21,95. Volgens klachtendienst van Telenet is dit omdat de prijs verhoogd zou zijn 6 dagen geleden maar dat dit nog niet online staat. Volgens mij mogen ze dit niet doen daar de prijs online nog steeds € 19,95 is. Wat kan ik hieraan doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform