Terug

Prijsverschil niet willen terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Elektro Loeters N.V.

02/06/2021

Beste,Mijn vorige klacht ging over het feit dat Loeters onze vaatwasmachine niet wilde omruilen. Nadat ik dit bij jullie heb neergelegd mochten we het onmiddellijk ruilen. Echter, de machine die we gekregen hebben is €170 goedkoper. Dit verschil willen ze niet terugbetalen. Hierbij de mails met Luk en daaronder de mails van een algemeen adres:Beste,zie eerste mail dit toestel heeft een cataloguswaarde van 899 euro.u koopt eerst een verkeerd toestel aan....wij ruilen deze uit service voor u om en nog steeds zit te .....De zaak is afgesloten.mvgOp wo 2 jun. 2021 om 17:19 schreef Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]:Van: Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]Verzonden: woensdag 26 mei 2021 15:22Aan: Luk Loeters [luk@loeters.be]Onderwerp: Re: Elektro Loeters NV - orderbevestiging - LTRS-SO21041735 Beste,Maar als ik het bij jullie koop toch niet? Dit staat er op jullie website:Groetjes,LiesbethVan: Luk Loeters [luk@loeters.be]Verzonden: woensdag 26 mei 2021 15:20Aan: Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]Onderwerp: Re: Elektro Loeters NV - orderbevestiging - LTRS-SO21041735 Beste,Liesbeth uw nieuw toestel heeft een cataloguswaarde van 899 euro.Zie website van de leverancier.mvgOp wo 26 mei 2021 om 15:02 schreef Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]:Beste,Heel fijn dat wij de machine hebben kunnen omruilen, waarvoor hartelijk dank. Nu heb ik wel een veel goedkopere machine gekregen. Voor de grote maat die jullie nu terug hebben gekregen heb ik € 735 betaald en deze machine kost € 564 (€ 589 - € 25 afhaalkorting). Dat is een verschil van € 171. Zouden jullie dat kunnen overschrijven naar mijn bankrekening?Met vriendelijke groeten,Liesbeth WestermannEn de mails via een algemeen mailadres:Van: Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]Verzonden: woensdag 26 mei 2021 15:41Aan: internet@loeters.be [internet@loeters.be]Onderwerp: Re: Elektro Loeters NV - orderbevestiging - LTRS-SO21041735 Beste,Ja, hij past!! Gelukkig!Een waardevermindering van € 171 voor alleen maar het openen van de verpakking lijkt mij wel heel straf!! De machine is alleen uit de verpakking gehaald en weer terug ingestoken, ik kan mij niet voorstellen dat je er dan zo'n korting op geeft. Ik zou dus graag het verschil terugontvangen.Met vriendelijke groeten,Liesbeth Westermann Van: Internet - Elektro Loeters [internet@loeters.be]Verzonden: woensdag 26 mei 2021 15:25Aan: Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]Onderwerp: Re: Elektro Loeters NV - orderbevestiging - LTRS-SO21041735 beste mevrouw WestermannGraag gedaan, hopelijk past de nieuwe vaatwas nu wel in uw keuken.De teruggenomen vaatwas heeft echter een waardevermindering, in ruil voor de omruiling verkopen wij het toestel met verlies door aan de volgende klant, waardoor wij u niet kunnen vergoeden dank UMet vriendelijke groetenElektro Loeters059 33 16 25Op wo 26 mei 2021 om 15:02 schreef Liesbeth Westermann [liesbethwest@hotmail.com]:Beste,Heel fijn dat wij de machine hebben kunnen omruilen, waarvoor hartelijk dank. Nu heb ik wel een veel goedkopere machine gekregen. Voor de grote maat die jullie nu terug hebben gekregen heb ik € 735 betaald en deze machine kost € 564 (€ 589 - € 25 afhaalkorting). Dat is een verschil van € 171. Zouden jullie dat kunnen overschrijven naar mijn bankrekening?Met vriendelijke groeten,Liesbeth WestermannZou u mij hiermee kunnen helpen?Met vriendelijke groeten,Liesbeth Westermann

Berichten (3)

Elektro Loeters N.V.

Naar: L. W.

03/06/2021

beste mevrouw WestermannU kocht een verkeerde vaatwas. Wij nemen deze terug, echter zonderverpakking waardoor toestel een waardevermindering heeft. Wij verkopentoestel met verlies door aan een volgende klant. Dank UMet vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op wo 2 jun. 2021 om 18:01 schreef

L. W.

Naar: Elektro Loeters N.V.

09/06/2021

Beste Sofie,De machine was uit de verpakking gehaald, maar wij hebben de verpakking er weer terug om heen gedaan. Ik kan mij niet voorstellen dat de machine daardoor met €170 waardevermindering is doorverkocht geweest. Ik ben best bereid om tegemoet te komen in kosten voor het herverpakken of klantenkorting, maar ik verwacht toch tenminste € 120 terug te krijgen.Met vriendelijke groeten,Liesbeth Westermann

L. W.

Naar: Elektro Loeters N.V.

27/06/2021

Beste Sofie,De machine was uit de verpakking gehaald, maar wij hebben de verpakking er weer terug om heen gedaan. Ik kan mij niet voorstellen dat de machine daardoor met €170 waardevermindering is doorverkocht geweest. Ik ben best bereid om tegemoet te komen in kosten voor het herverpakken of klantenkorting, maar ik verwacht toch tenminste € 120 terug te krijgen.Met vriendelijke groeten,Liesbeth Westermann


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform