Vorige vrijdag boekten wij een reis bij Sunweb.be aan 3629€. Eergisteren, maandag zagen wij de identieke reis op Sunweb.Nl voor 3244€. Na telefonisch contact mochten wij gratis annuleren om te boeken in NL. Gisterenmorgen boekten wij bij Sunweb.Nl dezelfde reis voor de goedkopere prijs om 9.30u. Vandaag kregen wij telefoon om 12.15u dat er een fout in hun systeem geslopen was en dat we de reis aan deze prijs niet konden boeken. Meer nog, de prijs zou uiteindelijk een 35€ duurder uitvallen dan in BE. Ongetwijfeld heeft Sunweb.be contact gehad met Sunweb.Nl en hebben deze hun prijzen daarnaar aangepast. De mevrouw aan de telefoon sprak dat er in de bepalingen staat dat ze daarvoor 24u de tijd hebben om dit aan te passen en om ons hiervan op de hoogte te brengen. Van 9.30u tot 12u15 de dag nadien is meer dan 24u. Er was echter geen discussie mogelijk, de enige mogelijkheid die ons geboden werd was opnieuw kosteloos annuleren of de nieuwe prijs betalen. Dit zijn bedriegerij praktijken waarvoor wij klacht wensen in te dienen! Nu om 16.47u is de prijs nog steeds niet aangepast op hun website en kan er nog steeds geboekt worden aan de prijs die wij hadden.Zelfde vlucht, zelfde vluchtnr., zelfde datum, zelfde luchthaven (Zaventem)