Terug

Prijsverschil met Sunweb.Nl

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Sunweb

05/12/2018

Vorige vrijdag boekten wij een reis bij Sunweb.be aan 3629€. Eergisteren, maandag zagen wij de identieke reis op Sunweb.Nl voor 3244€. Na telefonisch contact mochten wij gratis annuleren om te boeken in NL. Gisterenmorgen boekten wij bij Sunweb.Nl dezelfde reis voor de goedkopere prijs om 9.30u. Vandaag kregen wij telefoon om 12.15u dat er een fout in hun systeem geslopen was en dat we de reis aan deze prijs niet konden boeken. Meer nog, de prijs zou uiteindelijk een 35€ duurder uitvallen dan in BE. Ongetwijfeld heeft Sunweb.be contact gehad met Sunweb.Nl en hebben deze hun prijzen daarnaar aangepast. De mevrouw aan de telefoon sprak dat er in de bepalingen staat dat ze daarvoor 24u de tijd hebben om dit aan te passen en om ons hiervan op de hoogte te brengen. Van 9.30u tot 12u15 de dag nadien is meer dan 24u. Er was echter geen discussie mogelijk, de enige mogelijkheid die ons geboden werd was opnieuw kosteloos annuleren of de nieuwe prijs betalen. Dit zijn bedriegerij praktijken waarvoor wij klacht wensen in te dienen! Nu om 16.47u is de prijs nog steeds niet aangepast op hun website en kan er nog steeds geboekt worden aan de prijs die wij hadden.Zelfde vlucht, zelfde vluchtnr., zelfde datum, zelfde luchthaven (Zaventem)

Berichten (4)

Sunweb

Naar: A. C.

05/12/2018

Beste Vakantiefan,Uw mail staat geregistreerd onder referentienummer 2576428.Het Sunweb.be team tracht steeds binnen2 werkdagen een gepast antwoordte geven. We doen ons uiterste best om je mail zo snel mogelijk tebeantwoorden.Met zonnige groeten, Het Sunweb.be teamDeze ontvangstbevestiging is verzonden vanaf eenno-reply mailadres. Wanneer er op deze mail wordt gereageerd zullen wij dezehelaas niet ontvangen en dus niet in behandeling nemen. Wanneer eraanvullende vragen zijn over dit mailcontact raden wij aan een nieuwe mailte sturen met daarin het referentienummer genoemd in dezeontvangstbevestiging.

Sunweb

Naar: A. C.

06/12/2018

Beste meneer Billiet, Ik kan me goed voorstellen dat diteen erg vervelende situatie is, mijn excuses hiervoor. Helaasklopt de prijs niet waarvoor u deze vakantie wilde boeken en dit gaat zosnel mogelijk worden aangepast. Ik begrijp dat dit erg vervelend is maardeze werkwijze hanteren wij volgens de ANVR voorwaarden. Deze voorwaardenkunt u terugvinden via deze links:www.anvr.nl/consumentenvoorwaarden.pdf artikel 4 lid4,4. Dit betekent dat we de boeking kunnen herroepenop basis van de prijs of beschikbaarheid. We hebben de dag na boeken 24 uur(1 dag) de tijd om hier op terug te komen. Wij kunnen u dezevakantie dus helaas niet aanbieden voor een bedrag van ¤3244,50 en alleenvoor de actuele prijs van dit moment die u van ons heeft doorgekregen. Ikheb overlegd maar ik mag u helaas geen compensatie aanbieden.Nogmaals mijn excuses en ik wens u nog een fijne dag toe! Metvriendelijke groeten, Pamela Sunweb.be Brusselstraat59/3, 2018 Antwerpen Tel: 070/35.01.42 E-mail: info@sunweb.be Web: www.sunweb.be Visit us on Facebook facebook/sunweb.be facebook/sunweb.be.ski ________________ Datum: 05-12-2018

A. C.

Naar: Sunweb

07/12/2018

Geachte,De 24u waren overschreden!Ik blijf erbij dat de prijsaanpassing in Nederland er is gekomen nadat jullie vanuit België een signaal gegeven hebben, dit heeft totaal niets met een systeemfout te maken zoals de Nederlands dame aan de lijn beweerde!Daarbij bleef de oude prijs uren zichtbaar na het telefoontje naar ons, meer dan 8u!Van een gerenomeerde firma zoals Sunweb had ik zulke bedriegerij praktijken echter niet verwacht!U mag er zeker van zijn dat ook Economische Zaken hiervan op de hoogte gesteld wordt en dat ik geen voldoening neem met het gekregen standaard antwoord.Ik reken alsnog op een tegemoetkoming van jullie kant.Met achting,K. Billiet

Sunweb

Naar: A. C.

07/12/2018

Beste Vakantiefan,Uw mail staat geregistreerd onder referentienummer 2577937.Het Sunweb.be team tracht steeds binnen2 werkdagen een gepast antwoordte geven. We doen ons uiterste best om je mail zo snel mogelijk tebeantwoorden.Met zonnige groeten, Het Sunweb.be teamDeze ontvangstbevestiging is verzonden vanaf eenno-reply mailadres. Wanneer er op deze mail wordt gereageerd zullen wij dezehelaas niet ontvangen en dus niet in behandeling nemen. Wanneer eraanvullende vragen zijn over dit mailcontact raden wij aan een nieuwe mailte sturen met daarin het referentienummer genoemd in dezeontvangstbevestiging.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform