Terug

Prijsverhoging abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. F.

Naar: Roularta Media Group

08/10/2024

Beste, Onlangs heb ik contact opgenomen met jullie aangezien er een veel hoger bedrag gefactureerd is zonder dat ik op de hoogte was. Ik had een contract met jullie dat ik een 1ste maand gratis kon lezen en nadien elke maand 4 euro gefactureerd zou worden. (1 euro/week) Na enkele maanden een tevreden klant te zijn wordt er uit het niets 12 euro per maand gefactureerd zonder dat ik op de hoogte was. Ik had gevraagd of dit een fout was aangezien dit niet de voorwaarden zijn die ik met jullie had (1euro/week). Ik had via jullie deze klacht rechtstreeks ingediend en kreeg iets later gewoon een mail terug dat mijn abonnement word stopgezet en er word geen compensatie/terugbetaling aangeboden in de mail. Ik had de stopzetting van het abonnement zelfs niet gevraagd, ik wou gewoon dat ik gecompenseerd werd en dat mijn abonnement bleef lopen aan de voorwaarden die ik had (1 euro/week). Hopelijk krijg ik een correct antwoord / compensatie deze keer.

Bemiddeling door Testaankoop 09 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform