Beste, Ik heb dit jaar voor de vierde keer een dakkoffer gehuurd bij Volvo D'Hondt in Zottegem. De huurprijs bedroeg telkens ongeveer €75. Ook dit jaar nam ik contact op om een koffer te reserveren. Er is toen niet gemeld dat de prijs aanzienlijk was gewijzigd. Door de constante de voorbije jaren en in goed vertrouwen heb ik er zelf ook niet expliciet naar geïnformeerd.Bij het inleveren van de koffer moest mijn echtgenote €290,40 betalen. Ik heb de nieuwprijs van het koffermodel opgezocht en die bedraagt €650.Ik heb contact opgenomen om de verviervoudiging (!) van de huurprijs, en zeker dat die is doorgevoerd zonder communicatie, als onaanvaardbaar te melden. Het argument dat mij is gemaild stelt: Niettemin hebt u dan ook andere jaren kunnen genieten van een extreem lage prijs. Uit ervaring als Volvo-werknemer weet ik dat aan klantbenadering veel waarde wordt gehecht door de firma. Ik heb niet de indruk dat de mensen met wie ik contact heb gehad mijn standpunt zelfs maar hebben geprobeerd te begrijpen. Er is alvast geen oplossing voorgesteld.