Terug

Prijsstijging contract na verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Proximus

17/08/2023

Beste,Ik ben een maand geleden verhuisd. Op m’n oud adres hadden we het internet start fiber pakket bij Proximus, ik betaalde hiervoor maandelijks 37,5 euro.Ik wou eerst de verhuis online doorvoeren, bleek niet te lukken. Na een maand verschillende keren gebeld te hebben met de klantendienst, bleken er technische problemen aan de hand. Nu het technische euvel is opgelost, werd m’n verhuis geregeld door een medewerker van de klantendienst via telefoon. Groot is mijn verbazing dat mij een contractvoorstel wordt voorgeschoteld waarbij ik (naast de installatiekosten) maandelijks een veel hoger bedrag zou moeten betalen dan voorheen op m’n oud adres, namelijk 55,99 euro ipv 37,95 euro. Ik ga hiermee niet akkoord. Ik wil dezelfde condities als voorheen. Hoe kan dit aangepakt worden? Dank alvast voor een spoedig gevolg.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. L.

04/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-17-15.27.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000921616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000921616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: A. L.

04/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-17-15.27.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000921616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000921616]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform