Terug

PRIJSSTELLING OP ARTIKELEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. T.

Naar: Zara Belgium

16/01/2018

Bij de koopjesdagen hebben wij 4 artikels gekocht in voornoemde winkel keten , bij thuiskomst bemerkten wij dat we werden bedrogen , op datum van 15 dezer hebben ons terug begeven naar de winkel te 2910 Wijnegem , en hebben achter de winkelverantwoordelijke gevraagd met de door ons aangekochte producten in de hand .Onze klacht hield in dat we zijn misleid door de foutieve prijsmelding op artikelen , deze werden over kleefd met andere en duurdere prijzen dan op de basis verpakking , zijnde veel duurder .Als antwoord kregen wij met verstomming geslagen , dat de prijzen op de basis verpakking Spaanse prijzen waren ?? .en het daar goedkoper is ??Ik heb dat juffrouwtje even uitgelegd dat wij tot de EU behoren en dat een € in Spanje dezelfde is als in Belgie , daar werd ik nog op uitgelachen .Bijlage foto's , en mijn vraag is schadevergoeding , laat me niet uitlachen

Berichten (1)

Zara Belgium

Naar: B. T.

19/01/2018

Beste Test-Aankoop,Beste Meneer THOMAS,Eerst en vooral, willen wij u bedanken dat u contact met ons heeft genomen.Wat uw verzoek betreft, willen wij u informeren dat de verborgen prijzen (Eur9,99, Eur35,99 en Eur39,99) van de door u aangekochte artikelen uit onze collectie de verkoopprijzen zijn in Spanje, land van oorsprong van ZARA HOME. De Belgische, weergegeven prijzen bedragen effectief, respectievelijk Eur11,99, Eur39,99 en Eur45,99. Alle ZARA HOME prijzen worden onafhankelijk bepaald in elk land, rekening houdend met de specifieke omstandigheden van elke markt en met hun fiscale wetten, wat de prijsverschillen tussen landen verklaart. De prijzen van uw vermelde artikelen zijn dezelfde in alle ZARA HOME-winkels in Belgie. Wees ervan verzekerd dat ZARA HOME geen slechte bedoelingen heeft ten aanzien van haar klanten. U kan hetzelfde product vergelijken in verschillende landen op onze website en zien dat de prijs varieert van markt tot markt.In uw geval, lijkt het duidelijk dat de Spaanse prijs niet degene is die werd weergegeven tijdens uw aankoop. U heeft trouwens aanvaard de artikelen te kopen aan de Belgische prijs die vermeld stond op het prijsetiket: er is dan ook overeenstemming over de zaak en de prijs en het contract is dus wel degelijk gesloten aan de Belgische prijs.Bovendien, verborg het label volledig de Spaanse prijs, waardoor u niet kan veronderstellen verkeerd gea¯nformeerd te zijn geweest over de juiste prijs.We hopen met deze toenadering u tot onze tevreden klanten te mogen blijven rekenen.Kind regards Met vriendelijke groeten Bien à vous SaludosCommunication PR Belgium - LuxembourgBroekstraat 49-53 Rue du Marais Brussel 1000 Bruxelleswww.inditex.comrecibido el 16-ene-2018 14:48(1810682)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform