Terug

Prijsgarantie wordt niet toegepast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

09/01/2024

Ik kocht bij Vanden Borre, een Stoomgenerator van Braun op 03/01/24 tegen de adviesprijs van € 399,99 (geen solden) met een “laagsteprijsgarantie tot 30 dagen na aankoop”. Ik ben tevreden van de aankoop maar heb diezelfde dag op BOL.COM hetzelfde toestel aan € 349 gevonden (zou zelfs een winkel zijn indezelfde regio nl Sint-Niklaas). Ik heb dit dan ook online gemeld bij Vanden Borre maar dit werd niet aanvaard omdat (volgens de ontvangen mail) deze verkoper (winkel) niet bij de tientallen gekende concurrenten in België hoort. Dit klinkt verdacht naar illegale prijsafspraken en ik vindt dat men de slogan (Laagsteprijsgarantie) niet zou mogen gebruiken als ze die slecht zelden toepassen en dit niet duidelijk vermelden bij de slogan (of verwijzen naar de voorwaarden). Indien gewenst kan ik u een foto sturen van de aankoopbon, van de advertentie bij BOL.com van de niet geaccepteerde concurrent en van hun schriftelijke antwwoord via mail.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

16/01/2024

Beste,Wij garanderen je elke dag de beste service en de laagste prijs (in onze 73 winkels en op vandenborre.be).Zoals vermeld in onze voorwaarden geldt deze garantie voor tientallen gekende concurrenten in Belgie. De vermelde aanbieding wordt verkochoor een parner verkoper van BOL. We aligneren alleen op producten die rechtstreeks door BOL worden verkocht. De partnerverkopers zijn gemakkelijk herkendbaar aan de vermelding 'Verkocht door' naast de prijs.Je vindt alle details over de laagsteprijsgarantie en onze andere engagementen in de Akte van Vertrouwen.Fijne dag verder,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

03/02/2024

Ik heb niets tegen Vandenborre en ik hoop inderdaad dat jullie de beste service geven, maar dat zal ik pas weten als er een probleem is met een aangekocht toestel (die allemal van bij jullie komen). Het gaat mij eigenlijk vooral over het princiepe van een uitspraak of slogan die niet correct is en waaraan jullie voorwaarden plakken die eerder doen denken aan prijsafspraken en als ik mij niet vergis is dit wettelijk verboden. (enkel 10 refenties die blijkbaar NOOIT goedkoper zijn als jullie). Ik vrees dan ook dat we de beste service ook met een korreltje zout moet nemen want jullie proberen ons ook steeds een extra verzekering te verkopen om een BETERE service te krijgen…. ???? Ik blijf dan ook bij mijn bewering dat jullie slogans enkel een chinese waarheid is (dwz u zegt ons wat wij willen horen maar meent dit eigenlijk niet want dit is een manier om iets te verkope)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform