Beste, op 26 Nov 2023 meldde ik Mediamarkt dat een product (Ipad Pro 12.9 256 GB inclusief Pencil 2) bij de concurrentie (zowel VDB als Coolblue) die dag veel beter geprijsd was, nl. aan 1589 EUR, terwij aan 1698 EUR bij Mediamarkt. Mijn wens was echter om mits prijsgarantie alsnog voor Mediamarkt te opteren omwille van hun extra service (meteen aanbrengen van beschermfolie). Deze vraag werd bij Mediamarkt geregistreerd als customer service incident nr 231126-028035. Na herhaaldelijke vergeefse pogingen om via chatservice (responstijden van 8u in NL, tot 55u in BE !!) een telefonische status update te verkrijgen, werd mij op 12 Dec eerst gemeld dat dit gewoon in orde zou komen, doch dat er wat vertraging was bij de administratieve verwerking ervan. Een verdere aanmaningspoging gisteren 15 Dec eindigde eerst in een herhaling van melding dat ze dat intern gingen aanzwengelen en dus wel goed zou komen, om daarna plotsklaps te ontaarden in een tegenargumentatie als zou mijn vraag totaal onterecht zijn of onvoldoende gedocumenteerd. Ik heb hen echter van in den beginne alle bewijsmateriaal aangeleverd, screenshots van de prijzen bij VDB/Coolblue in casu, evenals een chathistoriek met customer service Coolblue om dit te bevestigen. Ik begrijp totaal niet waarom hier geen verder gevolg kan worden aan gegeven. Ik voel me als consument danig in het ootje genomen en het slachtoffer van misleidende beloftes betreffende prijsgarantie.Ik verwacht alsnog het product te kunnen aankopen aan de vermelde voorwaarden.Dank voor uw medewerking.