Terug

Prijsgarantie niet toegepast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: MediaMarkt

16/12/2023

Beste, op 26 Nov 2023 meldde ik Mediamarkt dat een product (Ipad Pro 12.9 256 GB inclusief Pencil 2) bij de concurrentie (zowel VDB als Coolblue) die dag veel beter geprijsd was, nl. aan 1589 EUR, terwij aan 1698 EUR bij Mediamarkt. Mijn wens was echter om mits prijsgarantie alsnog voor Mediamarkt te opteren omwille van hun extra service (meteen aanbrengen van beschermfolie). Deze vraag werd bij Mediamarkt geregistreerd als customer service incident nr 231126-028035. Na herhaaldelijke vergeefse pogingen om via chatservice (responstijden van 8u in NL, tot 55u in BE !!) een telefonische status update te verkrijgen, werd mij op 12 Dec eerst gemeld dat dit gewoon in orde zou komen, doch dat er wat vertraging was bij de administratieve verwerking ervan. Een verdere aanmaningspoging gisteren 15 Dec eindigde eerst in een herhaling van melding dat ze dat intern gingen aanzwengelen en dus wel goed zou komen, om daarna plotsklaps te ontaarden in een tegenargumentatie als zou mijn vraag totaal onterecht zijn of onvoldoende gedocumenteerd. Ik heb hen echter van in den beginne alle bewijsmateriaal aangeleverd, screenshots van de prijzen bij VDB/Coolblue in casu, evenals een chathistoriek met customer service Coolblue om dit te bevestigen. Ik begrijp totaal niet waarom hier geen verder gevolg kan worden aan gegeven. Ik voel me als consument danig in het ootje genomen en het slachtoffer van misleidende beloftes betreffende prijsgarantie.Ik verwacht alsnog het product te kunnen aankopen aan de vermelde voorwaarden.Dank voor uw medewerking.

Berichten (5)

MediaMarkt

Naar: R. D.

16/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231216-028406.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34950---]

MediaMarkt

Naar: R. D.

19/12/2023

Beste, Bedankt voor uw e-mail.We hebben een onderzoek gestart naar uw melding. Zodra we meer informatie hebben, zullen we meneer De Rop contacteren via dossier 231126-028035. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011990:29103---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011990:29103---]

R. D.

Naar: MediaMarkt

19/12/2023

En dit is dan het kluitje (inclusief kerstwensen) waarmee we in het riet worden gestuurd....Geen info, geen argumentering, niets, nada.....Geen prijsgarantie dus bij Mediamarkt, fake newsBeste meneer De Rop, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Echter kunnen we hier helaas geen gevolg meer aan geven.Wij wensen u alvast nog prettige feesten in het vooruitzicht

MediaMarkt

Naar: R. D.

19/12/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231219-071857.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]

MediaMarkt

Naar: R. D.

20/12/2023

Beste, Bedankt voor uw e-mail.We hebben het dossier heropend en de betreffende afdeling verzocht vandaag nog contact op te nemen met de heer De Rop via dossier 231126-028035.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DianeMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:013510:25689---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:013510:25689---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform