Terug

prijs verhoging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. O.

Naar: Testaankoop

02/03/2016

Ik vind het niet kunnen dat een consumenten organisatie als Tastaankoop elk jaar onaangekondigd zijn abonnementsgeld verhoogt. Behoorlijk sneaky!!

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: P. O.

04/03/2016

Beste Heer Officier,Ik heb uw bericht goed ontvangen en het heeft al onze aandacht gekregen.Om het hoofd te kunnen bieden aan de verhoging van de kosten en om onze dienstverlening op peil te houden , zijn wij genoodzaakt om de abonnementstarieven te verhogen.Met dank voor uw begrip.Vriendelijke groeten,Dienst Abonnementen [

P. O.

Naar: Testaankoop

04/03/2016

Geachte Testaankoop,bedankt voor uw antwoord, maar u heeft mijn probleem kennelijk niet begrepen. Ik kan mij nog voorstellen dat een prijsverhoging noodzakelijk is, maar vind het toch onacceptabel, zeker van een consumenten organisatie om dat zo "stiekem" te doen. Waarom niet op voorhand een bericht naar uw leden dat de prijs verhoogd moet worden. Kan ook op dat moment een geldige reden zijn om het abonnement op te zeggen. Of bent u daar bang voor???Paul


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform