Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. J.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

12/10/2023

Beste, ik heb mijn auto geparkeerd op p4 van de luchthaven van Charleroi. Online stond vermeld dat dit 55 euro ging kosten. Nergens stond vermeld dat dit een andere prijs was als je niet reserveerde. Ook zijn de tarieven van de parking, ter plaatse genomen, nergens online te vinden. Bij het betalen bleek dat ik 97 euro moest betalen, hetgeen duurder is dat 1 week op de lock parking 1 te staan (die niet online geboekt kan worden) . Ik heb reeds een mail gestuurd naar Charleroi airport. Zij zeggen dat ik online had moeten boeken om van dit tarief te kunnen genieten.Ik vind het niet correct, dit zou vermeld moeten worden. Zo'n groot prijsverschil voor exact hetzelfde product! Waarom een parking reserveren als je op een rustige dag vertrekt en er een overvloed aan plaats is? Als je reserveert moet je al zeker zijn dat je vlucht geen vertraging heeft of je ticket is niet meer geldig. Mijn laatste ervaring met een reservatie in deze luchthaven was trouwens een fiasco.Alvast bedankt voor de hulp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform