Terug

Prijs onderhoud niet cfr offerte

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Bulex

31/03/2023

Beste,Op 30/11/2022 heb ik een afspraak voor het onderhoud van 2 verwarmingsketels nl die bij mijn buurvrouw en mezelf in hetzelfde huis aangevraagd bij Bulex.Het onderhoud werd gepland op 9/1/2023. De prijs voor het onderhoud van beide ketels is per mail bevestigd nl. 346,00€ voor de beide ketels excl 6% btw.Bij de afrekening na het onderhoud van de 1ste ketel bleek dat de prijs niet overeenkwam met de gecommuniceerde prijs op 30/11/2022 nl €346,00 voor beide ketels excl. 6% btw.Daarnaast hebben we (mijn buurvrouw en ik) beslist om over te schakelen op een contract waarbij de technieker aangaf dat dit een voordelige optie is waarbij we nog eens 30€ korting per toestel voor ontvangen.We hebben €210,55 betaald per ketel maw 421.10€ incl btw 6% waarbij reeds 60€ korting voor het aangaan van een onderhoudscontract was verrekend.Ik heb onmiddellijk de dienst voor betwisting factuur Bulex gebeld in het bijzijn van de technieker. Deze dame gaf aan te betalen om dan per mail de situatie uit te leggen en zo zou het verschil dan terug gevorderd kunnen worden.Ik voelde me verplicht te betalen gezien de technieker reeds 1 onderhoud had uitgevoerd. Daarnaast moet ik een attest aan mijn verhuurders voorleggen . Ondertussen bel ik wekelijks naar Bulex waar mijn dossier van medewerker naar medewerker wordt geschoven en men mij telkens beloofd dat ik gecontacteerd zal worden. De klacht 2x werd per mail verstuurd en per aangetekende zending echter komt er geen antwoord van Bulex.

Berichten (1)

Bulex

Naar: L. B.

31/03/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform