Terug

Prijs in winkel voor strijkplank is €20 minder dan aan de kassa

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

A. W.

Naar: Carrefour Belgium

11/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11/9/2024 wilde ik het strijkplank Vileda 120 cm op 38 cm in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting die in de winkel werd geafficheerd: €69 ipv €89 Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: A. W.

12/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 12 sep 2024 10:49 CEST Beste mevrouw Willems,Via TestAankoop ontvingen wij uw opmerking over een aankoop van een Viledastrijkplank.Weet dat u onze klantendienst rechtstreeks kan bereiken via onze website carrefour.be - klikken op klantendienst rechtsonder op de homepagina. Op die manier wordt er automatisch een dossier voor u geopend en kunnen wij alle relevante informatie binnen eenzelfde mailexchangedossier opvolgen. Zoals ook voor dit bericht waar helaas informatie mankeert.Om uw melding ten gronde te kunnen behandelen hebben wij volgende info nodig:-scan van het kasticket (leesbaar)-scan de promo/bon waar u naar verwijst-uw Carrefour BonuskaartnummerAlvast bedankt om ons dat te bezorgen - liefst met een persoonlijk dossier ingediend via s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/newSteeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumJe aanvraag №1805073Onderwerp :@@REF_ID@8b7392e93e88865d51@REF_ID@@ - promotie strijkplan ViledaBeschrijving :Beste mevrouw Willems,Via TestAankoop ontvingen wij uw opmerking over een aankoop van een Viledastrijkplank.Weet dat u onze klantendienst rechtstreeks kan bereiken via onze website carrefour.be - klikken op klantendienst rechtsonder op de homepagina. Op die manier wordt er automatisch een dossier voor u geopend en kunnen wij alle relevante informatie binnen eenzelfde mailexchangedossier opvolgen. Zoals ook voor dit bericht waar helaas informatie mankeert.Om uw melding ten gronde te kunnen behandelen hebben wij volgende info nodig:-scan van het kasticket (leesbaar)-scan de promo/bon waar u naar verwijst-uw Carrefour BonuskaartnummerAlvast bedankt om ons dat te bezorgen - liefst met een persoonlijk dossier ingediend via s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/newSteeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumNog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [G0W40Y-JYVP3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform