Op 4/1/2024 deed ik inkopen in Carrefour Market te 2845 Niel. Ik stelde een vraag over een product dat ik kocht, nl. 4 koeken. In de bakkerijafdeling hing een bordje: Koeken 2+2 gratis. Dit hing boven de croissants. Ik ging er dus van uit dat de promotie betrekking had op alle koffiekoeken aanwezig en nam 2 koffiekoeken + 2 croissants. Toch vroeg ik dat expliciet nogmaals aan de kassa. De caissière vond het nodig om mij op een pretentieuze manier te beantwoorden: Dat is alleen voor boterkoeken terwijl met haar ogen rollend met een blik van --iedereen weet toch wat Carrefour aanziet als boterkoeken in deze winkel met duizenden producten...Het promotiekaartje vermeldt echter heel duidelijk Koeken met kleinere tekst eronder : pure boter. Dit staat exact zo ook in de promotiefolder van deze week. Voor zover ik weet zijn bakkerijkoeken altijd met boter, anders heb je geen echte bakkerskoeken. Dus die vermelding 'pure boter' kan op eender welke bakkerijkoek toegepast worden. De hele tijd kreeg ik een blik alsof zij me de meest idiote persoon ter wereld vond. Zo gaat dat steeds bij mensen met een beperking: zij denken altijd dat ZIJ de slimme zijn en de rest vd wereld is dom.Bon, er stonden minstens 6 klanten te wachten aan haar, als enige open, kassa. Daarom besliste ik om de zaak niet verder op te blazen terwijl ik goed en wel wist dat ik gelijk had. De overige klanten moesten niet de dupe worden vond ik. Anders had ik deze zaak daar en toen een staartje gegeven. Het was niet de eerste keer dat die specifieke kassière mij en andere klanten op zulke manier benaderde en behandelde. Ze heeft heel duidelijk een cursus elementaire omgang met mensen nodig. Ik zeg hier 'mensen' ipv klanten want door mijn vorige interacties met haar, is het voor mij duidelijk dat deze wansmakelijke houding een persoonlijke karaktertrek is en niet zozeer een gevolg van werken met moeilijke klanten. Wat de zaak absoluut niet beter maakt. Integendeel. Meerdere keren was ik al getuige of zelf slachtoffer van haar pretentieuze, arrogante gedrag en domme acties. Dus niet enkel tegenover mezelf, verschillende klanten overkomt net hetzelfde.Bovenop gebeurde ook nog dit: terwijl de kassière ipv een conversatie te onderhouden, mij overblafte door het woord boterkoeken alsmaar te oreren met groeiende agressie, een woord dat nergens op het promotiekaartje terug te vinden is, was ik al mijn lichte aankopen (sla etc.) bovenop in mijn tas aan het steken. Totaal afgeleid pakte ik gewoon wat er nog lag. Een vorige klant had blijkbaar artikelen (een pakje sigaretten en een pakje thee)laten liggen op de plaats waar mijn aankopen terecht kwamen. De kassière had alles op een hoop geduwd. Die 2 artikelen heb ik dan in haast -want ik wou gewoon weg van de kassière aangezien een conversatie onmogelijk was en een discussie niks ging uithalen- meegenomen. Toen ik al een eindje op weg naar huis was, kwam de betrokken klant aangelopen en vroeg me vriendelijk terug naar de kassa. Terwijl ik nog bezig was met te vragen waarom, kwam de kassière uit de winkel gestormd, beschuldigde mij van de artikelen met opzet meegenomen te hebben, stak haar beide handen in mijn boodschappentas en sleurde de items eruit. Zonder boe of bah.Totaal ongepast in een klantenomgeving, nog erger buiten de winkel. Immens boertig gedrag gekoppeld aan het nodige volume -dagelijks- maakt het plaatje af. Het debacle van deze middag heeft mijn, toch grote, emmer doen overlopen. Ik hoef zulk gedrag en contact niet als ik ga winkelen. Ik verwacht een gepaste en duidelijke reactie van Carrefour. Dit gaat niet zomaar weg.Hoogachtend, Rudy Van Boxem