Op 25/10 stond er een afspraak ingepland om 11:00 voor 2 nieuwe banden te plaatsen. Hier wordt 1 uur voor gerekend om deze prestatie te verichten, wat ook zo op de werkbon staat. Wanneer ik omstreeks 14u nog steeds niets gehoord heb dat de wagen klaar is. Keer ikzelf terug naar het auto5 center van Ninove. Wanneer ik mijn sleutel wil afhalen wordt ik op een zeer arrogante manier aangesproken. Dat ik maar moet wachten op een sms dat de wagen klaar is. Wanneer ik hier op antwoord of ze dit normaal vinden of ze hier 3uur overdoen. Begint de manager vanaf ik hier ben is het hier tenminste winstgevend dus ge moet mij de werking niet uitleggen. Dus ik eis mijn sleutel terug heb deze dan ook gekregen dus de prestatie is niet uitgevoerd ook heb ik de nieuwe banden niet meegenomen, dus wens ik mijn geld terug. Ik heb hiervoor al een klachtenformulier ingediend via de site van auto5 maar nog steeds geen gehoor heb al enkele mails gestuurd en ook al meerdere malen proberen bellen naar het hoofdbureau maar nergens wordt er gereageerd. DUS IK WENS MIJN GELD TERUG.