Terug

prenuptia zetelbekleding scheurt binnen de 3 jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: Prenuptia meubelen

28/09/2023

Beste ik kocht een zetel bij prenuptia die binnen de 3 jaar garantie van Oranje Protexx plooien en scheurtjes vertoont in het zitgedeelte en doorzakking.In de maand mei reeds contact opgenomen met de winkel waar een kassierster ons geholpen heeft om de gegronde klacht doortesturen naar Oranje. Oranje heeft dan de vaststellingen gedaan maar konden niets doen omdat er geen nieuwe hoes was geleverd noch bij Oranje nog bij ons.Wachten op de hoes. Ondertussen een meningsverschil tussen Prenuptia en Oranje of de hoes nu betalend was of niet. Dan de folder doorgestuurd waar in staat :meubel wordt kosteloos hersteld zonder voorrijkosten of andere kosten.Dan blijkt dat er geen hoezen te verkrijgen zijn en bieden ze aan om het hoekgedeelte van de zetel volledig nieuw te bestellen en dan moeten we plots €111 te betalen. Ondertussen zijn we eind september en nu zegt Prenuptia dat de scheurtjes onder de normale slijtage valt want wij hebben een goedkope zetel gekocht een hoeksalon met 7 zitplaatsen voor € 1344. daar heeft Prenuptia al die tijd daar voren niet over gesproken. Ik stel mij de vraag wat is er ondertussen zo veranderd, in mei werd er nog gezegd dat het niet normaal is dat het stof nu al scheurtjes vertoont en nu is dat ineens normaal. Ik heb eens opgezocht op internet en een zetel moet normaal minimum 5 jaar kunnen meegaan. Mijn vraag is nu dat dit KOSTELOOS wordt opgelost . Scheurtjes er uit en plooivorming opvullen.Met vriendelijke groeten.

Berichten (3)

Prenuptia meubelen

Naar: C. F.

13/10/2023

Beste,Betreft onderstaand dossier 20100406 Timmermans Dirk,De garantie van 2 jaar is verlopen.Het extra garantie pakket van oranje is voor vlekken, ingezakte vullingen en constructie fouten, niet op slijtage stof.De klant heb ik zelf hiervan op de hoogte gebracht.Voor de klant is een nieuw hoekelement besteld, waar wel kans is op kleurverschil en de klant ook van is op de hoogte gebracht.Met vriendelijke groeten,RitaKlantendienst Hasseltweg 240 247 3600 Genk - Belgie 089 35 08 25 rita@prenuptia.be www.prenuptia.be

C. F.

Naar: Prenuptia meubelen

31/10/2023

Dag RitaNa ons telefoontje heb ik nog eens gebeld met een collega om te vragen of u een mail kon sturen waar in staat dat het hoekelement gratis wordt vervangen zoals aan de telefoon werd afgesproken. Jammer genoeg heb ik deze nog niet mogen ontvangen. Ik weet niet hoe lang het duurt om de stalen te versturen maar deze zijn op de dag van vandaag nog niet in mijn bezit. Graag hierop een antwoord.Met vriendelijke groeten Carolien

Prenuptia meubelen

Naar: C. F.

31/10/2023

Beste,Betreft referentie 201004062De stalen zullen door de fabrikant binnen de 2-tal weken bij ons geleverd worden.Zodra deze bij ons binnen is worden deze bezorgd aan de klant.Zodra de klant heeft beslist welke kleur het best bij haar hoesalon past wordt deze besteld bij de fabrikant.Voor de klant is dit kosteloos.Met vriendelijke groeten,RitaKlantendienst Hasseltweg 240 247 3600 Genk - Belgie 089 35 08 25 rita@prenuptia.be www.prenuptia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform