Terug

Premium package.. maar annuleren niet mogelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Lastminute.com

26/07/2023

BesteIk heb een tijd geleden vliegtickets aangekocht. Jullie verkopen het als premium package, gratis annuleren etc, ik heb half juni andere vliegtickets geannuleerd. Fout adverteren en mensen misleiden in het gratis annuleren, onacceptabel. Jullie beschrijven het als 'Uw vliegticket te annuleren (om eender welke reden)' en 'de diensten die bij de boeking zijn inbegrepen worden niet terugbetaald' daaronder een knop om te annuleren. Waaruit elke mens kan afleiden dat bijkomende kosten niet worden terugbetaald zoals verzekering, stoel reservering..maar AL de rest wel. Zo blijkt opeens niet het geval.. ik neem contact op en krijg te horen dat mijn specifieke vlucht niet restitueerbaar is. Echter heb ik dit op geen enkel ander moment te lezen gekregen. Na verder vragen krijg ik alleen antwoord 'niet restitueerbaar, niet restitueerbaar' MAAR GEEN UITLEG!! Ik had nog vliegtickets geboekt bij jullie, HELAAS, naar Kroatië.. met de huidige problemen daar wou ik contact opnemen ivm met annuleren. De chat is een robot en totaal incapabel, ik bel dan en krijg niet eens een persoon aan de lijn! Het antwoordapparaat zegt mij als het gaat over annuleren kunt u de reservering bekijken, diezelfde als waar geen informatie is, en haakt in. Ik bel opnieuw, weer het apparaat, duw dit nummer dan dat nummer.. ik wil iemand spreken maar dat lijkt nooit een optie. Uiteindelijk zegt het apparaat dan annuleren niet mogelijk is, zonder mijn informatie te weten, wel krijg ik een sms met een link om te annuleren. En dan zal deze opeens toevallig ook niet restitueerbaar zijn waarschijnlijk. De manier waarop jullie communiceren is onacceptabel, ik ben zeer ontevreden over de onbestaande aanspreekbaarheid van het bedrijf. Daarnaast ben ik ook absoluut niet tevreden met hoe jullie misleidend informatie verspreiden. Een premium package is NIETS waard, verkoop het niet anders, als annuleren gratis is betekent dit GRATIS, niet dat ik mijn 300€ kwijt ben. Ik verwacht een terugbetaling voor mijn eerste vliegtickets, geen misleidende communicatie meer en ik verwacht dat jullie de mogelijkheid bieden om EEN ECHTE persoon te spreken.Bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform