Terug

Premieverlies

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. N.

Naar: H&S Power Solutions

18/06/2024

Geachte mevrouw/heer, In september 2022 hebben wij een offerte ondertekend bij jullie. In deze offerte zat omvat: zonnepanelen, thuisbatterij, airco units, warmtepomp en warm water boiler. Alles was dit 36000€. Bij het onderteken van de offerte werd ons beloofd dat wij ons niets hoefden aan te trekken van aanmelding zonnepannelen, thuisbatterij,… Alle documenten werden door jullie geregeld! Verkoopspraat blijkt achteraf. Nu de zonnepanelen en thuisbatterij waren december 2022 geplaatst. Mits vele telefonische gesprekken om achter jullie veren te zitten om de belofte na te komen die de vertegenwoordiger gemaakt had richting ons! Als wij snel ons financiering in orde kregen ( 1 week tijd ) dan kon de installatie nog gebeuren in 2022. Wij hebben dit op 1 week geregeld gekregen, dus we kwamen aan jullie verwachtingen tegemoet. Daardoor kregen we alsnog onze premies nog voor het jaar 2022. Nadien hebben we alweer moeten smeken om snel een keuring te kunnen krijgen, deze is dan wel ook gelukt ( wat wel positief te melden valt! ) Nadien ( voorjaar 2023 ) zijn de airco units geplaatst en de bijhorende warmtepomp. Hier hebben we ook weer zelf moeten vragen wanneer deze geïnstalleerd zouden worden ( meerdere telefoongesprekken gehad ) Het werd ons beu om telkens zelf te moeten bellen en we werden nooit zelf gecontacteerd hierover! Even vermelden dat de techniekers qua montage wel wat kennis hadden, maar elektrisch heb ik zelf moeten meehelpen! Kennis elektriciteit was dikke 0! Ik moet geen installatie aansluiten, wij betalen voor kant en klaar project door jullie! Zelfs gevaarlijk als techniekers die geen kennis hebben van elektriciteit, dit moeten aansluiten! De warmwater boiler bleef aanslepen. Eerst het voorgestelde model paste niet in onze kelder, wat de fout van de vertegenwoordiger is!! Dan gingen ze een nieuw model voorstellen, na alweer zelf te moeten vragen wanneer het in orde ging komen hebben we beslist dit te crediteren ism jullie. De eind factuur werd opgemaakt en we konden dit afsluiten. MAAR in december 2023 werden we geinformeerd door fluvius dat wij GEEN recht hebben op de premie van onze zonnepanelen omdat de aanmelding te laat gebeurd is!! Met als gevolg een boete van 110€ bovenop. Dit moest binnen 3 maanden na keuring gebeuren en dit was bij ons niet het geval! Ik heb hierover via mail contact gehad met H&S powersolutions en ze hebben me op papier gezet dat ze het eventuele premieverlies gingen compenseren! Naar de boete toe, heb ik geen respons gekregen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd! Na 2 x telefonisch contact te hebben gehad, telkens afgescheept worden! Zeer onvriendelijke persoon aan de telefoon! Hij kan/wil niet doorverbinden met andere personen. Ik ging telkens iets horen, maar ik hoor niets meer. Kortom wij willen ons geld waar we recht op hebben en waar jullie op papier hebben gezet dat jullie ons premieverlies gingen compenseren!( bewijs in bijlage) Alsook de boete die wij gekregen hebben van Fluvius, moet door H&S powersolutions betaald worden. Echt schandalig dat jullie dit niet erkennen. Bij het ondertekenen van offerte heeft de verkoper ons gesmeekt om iets positiefs op google review te zetten. Maar als ik de voorbije weken hem probeer te contacteren, lukt dit niet meer. Echt laf! Dus ik wil geld, waar ik recht op heb en de aan gekoppelde boete van jullie zo snel mogelijk krijgen! ( 1500€ + 110€ boete) Met vriendelijke groeten, Bijlage: - bewijs premieverlies

Bemiddeling door Testaankoop 19 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform