Terug

Premieaanvraag zonnepanelen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. K.

Naar: FLUVIUS

03/09/2025

Beste, Ik wil even een klacht indienen tegen Fluvius. Ik was stomverbaasd toen ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat indien je geen premie aanvraag doet voor zonnepanelen voor 31/12/25, je duizenden Euro’s kan mislopen. Echter voor die aanvraag te doen moet je reeds een digitale meter hebben, en hier komt het: Op 24/07/2025 werd er een brief verstuurd van Fluvius en Unit T dat ik een afspraak moest maken voor de installatie van de digitale meter voor de week van 28/07/2025 tem 05/09/2025. Door de gereduceerde postbedeling is die brief pas een aantal dagen later in mijn brievenbus gevallen. Ik heb onmiddellijk online een afspraak proberen te maken, zonder succes, geen enkele beschikbare datum (tot einde van het jaar). Ik heb dan telefonisch contact opgenomen: idem, geen beschikbare datums, zij zouden dit doorgeven aan Fluvius en mij terug contacteren. Tot vandaag 03/09 niets meer gehoord. Ik heb gevraagd of zij mij via mail konden bevestigen dat ik had geprobeerd om een afspraak te maken, neen een mail bevestiging kan alleen als je een afspraak hebt !!!! (KAFKA). Vandaan na het nieuws, opnieuw geprobeerd om online een afspraak te maken, opnieuw geen beschikbare datums tot einde van dit jaar. Ik heb naar Fluvius gebeld om dit probleem te melden en gevraagd om hier een mail over te sturen voor schriftelijke bevestiging, je kan namelijk zelf geen mails sturen naar Fluvius. Kan u mij laten weten wat ik (en waarschijnlijk heel wat andere mensen) moeten doen? Mvg, Nancy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform