Terug

Premieaanvraag zonnepanelen geweigerd zonder reden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: FLUVIUS

11/06/2023

Beste,De premieaanvraag voor zonnepanelen wordt door het Fluvius systeem geweigerd na Controle G-nummer zonder verdere verwijzing naar een specifieke reden. Graag hat ik van Fluvius hulp gekregen bij het vaststellen van het probleem. Een e-mail met vraag om hulp werd verzonden op 28-5-2023 doch tot hiertoe heb ik geen bevestiging gekregen van mijn vraag, laat staan een antwoord.Mijn zonnepanelen zijn aangemeld op 27-12-2022 door mijn installateur, keuringsdatum is 21-12-2022 met vermelding van het Gnr. Op 15-5-2023 heb ik van Fluvius de goedkeuring van aanmelding ontvangen doch bij het aanvragen van de premie loopt het vast. Wat moet er gebeuren om de aanvraag tot een goed einde te brengen?

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: E. C.

16/06/2023

BesteIk heb uw melding goed ontvangen en heb meer informatie opgevraagd bij onze dienst Premies.Uw zonnepaneleninstallatie stond nog op de status '˜gemeld' en niet op '˜actief'. Dit werd nu correct aangepast.Ik heb de melding gekregen dat u uw premie nu wel kan aanvragen.Indien dit alsnog niet zou lukken, laat gerust iets weten.Ik hoop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform