Klacht
K. M.
Naar: VAB
Beste klant, Stilaan neemt het coronavirus ons land en Europa over. Meerdere landen hebben intussen besloten in lockdown te gaan en de grenzen te sluiten. Hierdoor worden vluchten aangepast, uitgesteld of geannuleerd. Wij, als reisverzekering, kunnen in dit geval niet tussenkomen. Corona is een pandemie en wordt door alle verzekeringen beschouwd als overmacht. Zowel Buitenlandse Zaken alsook de reisverzekeringen verwijzen naar de reisorganisator, touroperator of luchtvaartmaatschappij.In uw geval dus de luchtvaartmaatschappij.Indien je bijkomende vragen hebt, help ik je graag verder.ik wens je alvast een prettig weekend.Met vriendelijke groetenBrigitte De BlockVAB - KlantenserviceBeste,Ik verwijs naar uw laatste e-mailbericht.Ik noteer dat u niet bereid bent om u standpunt te herzien.Ik zal deze feiten ter kennis brengen aan de Federale Minister van Economie, dewelke eveneens verantwoordelijk is voor consumentenzaken.Deze kan dan zo nodig de economische inspectie terzake inschakelen.Het is en blijft immers zo dat men mij een premie heeft doen betalen voor een polis waarvan men ab initio wist dat deze nooit zou moeten gehonoreerd worden volgens de voorwaarden.Er is m.i. een gebrek aan goede trouw en alleszins ook een tekort aan de informatieverplichtingen in de precontractuele fase.Ik zal deze zaak ook op social media zetten.MVGMev Mehra
Berichten (14)
VAB
Naar: K. M.
DATA NOT AVAILABLE
K. M.
Naar: VAB
DATA NOT AVAILABLE
VAB
Naar: K. M.
Referentie: 20202382Beste meneer, mevrouw,Bedankt voor uw mail.Wij onderzoeken uw vraagopmerking bij de juiste afdeling(en) en brengen u zo snel mogelijk op de hoogte.Heeft u ondertussen nog vragen?Bel dan gerust naar 03 253 61 40 of stuur een mail naar klachtenbehandeling@vab.beMet vriendelijke groeten,Helga MeeusVAB - Customer Experience-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hieronder je mail van 27-08-2020.[cid:imagee5d683.JPG@25507315.41948da1] [cid:imagee5d683.JPG@25507315.41948da1]
K. M.
Naar: VAB
DATA NOT AVAILABLE
VAB
Naar: K. M.
Referentie: 20202382BesteHet spijt ons dat u nog geen reactie kreeg op uw vraag /opmerking. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk een antwoord te geven.Ik herinnerde de betrokken afdeling er vandaag nogmaals aan om het onderzoek op te leveren. Van zodra wij dit ontvangen, koppelen wij onze feedback aan u terug.Bedankt voor uw begrip!Met vriendelijke groetenDebby MartensVAB - Customer Experience-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hieronder je mail van 06-09-2020.[cid:imagee98a98.JPG@94b73d37.408c5b21] [cid:imagee98a98.JPG@94b73d37.408c5b21]
K. M.
Naar: VAB
Geachte,Wanneer gaat u eindelijk een antwoord geven aub?Eeen schande noemen wij - u klanten zo behandelen...Mev Mehra
VAB
Naar: K. M.
Referentie: 20202382Beste,Het spijt ons dat u nog geen reactie kreeg op uw vraag /opmerking. Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk een antwoord te geven en wachten op bijkomende feedback om uw dossier op een correcte manier te kunnen beoordelen.Bedankt voor uw begrip!Met vriendelijke groetenMevr. FrankenVAB - Customer Experience-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hieronder je mail van 04-10-2020.[cid:imaged41a22.JPG@43cb9da3.4b917159] [cid:imaged41a22.JPG@43cb9da3.4b917159]
K. M.
Naar: VAB
Geachte VAB,Een maand geleden krijg ik ook dezelfde antwoord.
VAB
Naar: K. M.
DATA NOT AVAILABLE
K. M.
Naar: VAB
Beste VAB,Bedankt voor u positieve antwoord. Tot waneer heb ik tijd om de mededeling van mijn reis aan te geven aan jullie? Ik ga op reis waarschijnlijk volgende jaar!MVGMev Mehra
VAB
Naar: K. M.
Referentie 20202382Beste mevrouw Mehra,U kan de aanvangsdata van het verzekeringscontract kosteloos verschuiven in de toekomst voor een nieuwe reis: maximaal 1 jaar na de annulatie van de vorige reis. Zoals we eerder communiceerden is deze mogelijkheid tot verschuiven uitzonderlijk en eenmalig nav Covid-19.Ik wens u alvast een fijn weekend.Met vriendelijke groetenMevr. Hiro FrankenVAB - Customer Experience-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hieronder je mail van 09-10-2020.[cid:image08d8b3.JPG@02b60c6f.4d81b12f] [cid:image08d8b3.JPG@02b60c6f.4d81b12f]
K. M.
Naar: VAB
Geachte VAB,Ik ga naar Loden op 23 December en kom terug op 5 Januari 2021. Ik heb net mijn boeking gedaan en wil graag deze reis laten dekken voor annulering. Kan u mij bevestigen aub? Ik kan de tickets etc naar jullie sturen via privé email? MVGMev Mehra
VAB
Naar: K. M.
DATA NOT AVAILABLE
K. M.
Naar: VAB
Beste,Geen enkele collega heeft beantwoord op uwe voorstelling. Ik heb aan Brigitte de block geschreven die bezig was met mijn dossier. Ik heb ook mijn verlof dagen ingekort tot twee dagen zoals mijn vroeger boeking .Kan u mij iets laten weten aub?MVG
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten