Terug

Pre-order

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. V.

Naar: VANDEN BORRE

02/10/2024

Korte beschrijving van uw probleem ik heb op 13/9 een IPhone 13 Pro Max online besteld onder pre- order met de verwachting deze 20/9 te ontvangen. Echter niets gekregen dus vorige week gebeld naar vanden borre, wist de dame aan de telefoon mij te vertellen dat ik online geen pre-order kan doen? Waarom heb ik dan op 13/9 mijn bestelling kunnen plaatsten en stond er “pre-order nu” bij? Mijn bestelling zou binnen de 3 weken aankomen stond er nu bij mijn bestelling. Nu deze ochtend krijg ik een mail dat het nog eens 4 tot 5 weken gaat duren… dit duurt me echt te lang voor een pre-order! Als ik dit had geweten was ik in de winkel gekomen of had ik hem ergens anders besteld maar er stond niets vermeld op de site!!!

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. V.

15/10/2024

Vanessa (Vanden Borre) 15 okt 2024 08:40 CEST Beste, Onze verontschuldigingen voor dit ongemak. Ik zie dat je je iPhone bent gaan ophalen op 11/10. Ik zie ook dat er nog 2 accessoires in bestelling zijn waarvan 1 reeds aanwezig=Screenprotection Onze winkel te Tongeren zal de opvolging van je volledige bestelling verder opvolgen. Nogmaals onze verontschuldigingen voor de wachttijd. Vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 2 okt 2024 12:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [D43RR4-9W9L6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform