Terug

Pot mobiele date 4G van 35Gb is op

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Telenet

01/08/2023

Sinds zondag 30/7 is plots onze pot mobiele data op. 35Gb voor 5 mobiele nummers. Raar want per nummer had ik een maximum ingesteld met verwittiging op 80%, 95% en 100%. Wanneer ik via my telenet alles na kijk blijkt er maar 10,5Gb van de mobiele data gebruikt te zijn EN zijn alle ingestelde maximum waarden gewist.Ik heb vorige week al 3 maal contact opgenomen met Telenet. Zij stellen vast dat er idd iets niet klopt en dat ze niets kunnen doen, enkel het doorgeven. Intussen zijn wij reeds NEGEN dagen verder en is dit nog steeds niet opgelost. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn! Ondertussen zitten wij hier met 5 mobiele nummers zonder 4G. Als Telenet nog zeven dagen wacht met niets doen zal de pot wel automatisch worden gereset. Ik neem hiermee geen voldoening. Als jarenlange klant mag ik wat meer support verwachten. Echt schandalig! Zijn er nog klanten met hetzelfde probleem? Laat gerust iets weten. Groetjes, Daniel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform